ingen lys
Fra : dw

Dato : 31-10-08 20:04

idag ville lyset ikke tænde på cyklen. Hverken kort eller langt.
Der er liv i positions lyset.
"morse knappen" virker, så pæren er ikke sprunget og der kan komme strøm
derud.
Drejer sig om en gs500.
Noget bud på hvor jeg skal starte henne?
Omdrejningstælleren holdt op med at virke dagen før, men regner ikke med
de har noget med hinanden at gøre (måske fysisk hvis der er noget kabel
der bliver gnavet over.).

Fra : Seerup

Dato : 31-10-08 22:23

> [...]
| Omdrejningstælleren holdt op med at virke dagen før, men regner ikke med
| de har noget med hinanden at gøre (måske fysisk hvis der er noget kabel

Jeg ville nok kikke på:
- Sikringer
- Ledningen til omskifteren (lang/kort lys)
- Tændingslåsen (slidtage)

Hvis du tager et voltmeter, eller en pære og et parstumper ledning, så burde du
kunne finde ud af hvor langt ud i systemet du har spændingen med.

Seerup.

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-08 09:23

On Fri, 31 Oct 2008 22:23:25 +0100, Seerup wrote:

> Jeg ville nok kikke på:

> - Tændingslåsen (slidtage)

Kan det ikke være, den ville også afbryde overhalingslys.

Med omdrejningstælleren i mente, så ville jeg kigge efter overgnavede
ledninger under tank, og i kronrørsområdet.

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/mc
30-10-08