MC-batteri oplader i Lidl
Fra : Per

Dato : 30-10-08 14:55

Hej svende !

De har en billig Mc-oplader til salg i Lidl fra i næste uge.

Jeg kender intet til den, men den ser da ok ud.

http://www.lidl.dk/dk/home.nsf/pages/c.o.20081102.p.Batterioplader

mvh. Per

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 30-10-08 17:18

Per skrev:
> Hej svende !
>
> De har en billig Mc-oplader til salg i Lidl fra i næste uge.
>
> Jeg kender intet til den, men den ser da ok ud.

> [...]

Hvis det er den samme som sidste og forrige år så er den fin nok

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Ivan, Århus

Dato : 30-10-08 17:50

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis det er den samme som sidste og forrige år så er den fin nok

Og hvis det er et tilløbsstykke, så er det allerede fra SØNDAG den er i
butikken.
Ivan, Århus

Fra : frølårsraketten

Dato : 30-10-08 19:34

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev

> Hvis det er den samme som sidste og forrige år så er den fin nok

Det er det, og jeg kan kun anbefale den. Har opladet alt fra 4 Ah
backupbatteri til 120Ah traktorbatteri uden problemer. Og så er den velegnet
til gel-batterier også.

°/¥\°
«=(Ô)=»
[] Pierre