Styr-ende
Fra : John Quist

Dato : 27-10-08 15:13

Hej.

Er ny i MC-verdenen og har et spørgsmål omkring disse ender, der er
påskruet styret på min nyerhvervede Bandit-600 fra '98. Det ene sad
skævt hvorfor jeg skruede det af, og det ser ud til, at gummiet, der
sidder inde i styret, er mørnet og gået itu...

Hvor og hvordan skaffer jeg nye ender (eller bare gummiet)?

Kh. John Quist

P.S. Hvad hedder disse egentlig? Styr-ender eller hva'?!?

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 27-10-08 23:35

John Quist skrev:
> [...]
>
> Kh. John Quist
>
> P.S. Hvad hedder disse egentlig? Styr-ender eller hva'?!?
tjaaa
www.louis.de er der mange der benytter
din lokale MCpusher er en anden nulighed,
så er der diverse danske MC online forhandlersites

ja styrender hedder de

"Lenkerenden" hvis du søger på tysk

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Armand

Dato : 28-10-08 00:02

J.C.Kløve skrev:

> ja styrender hedder de

Eller "styrvægte"!

--
Armand.

Fra : Gimbal

Dato : 28-10-08 11:40

> Eller "styrvægte"!

Med god grund :) Prøv at køre en tur uden...oooh, the shakes.

Fra : Matthias H Matthies~

Dato : 28-10-08 05:51

"John Quist" <gertbent@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Når du nu vil skifte, så overvej at skifte til dem fra www.pacekeeper.dk
Derved får du samtidig en fartholder.
Hilsen Matthias

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 28-10-08 08:17

Matthias H Matthiessen skrev den 28 okt 2008 i

> Når du nu vil skifte, så overvej at skifte til dem fra
> www.pacekeeper.dk Derved får du samtidig en fartholder.
> Hilsen Matthias

Og jeg siger: La´vær, bare køb et par almindelige - det er pissefarligt
at forhindre rullen i at tage gassen af når du slippet den.

Om signatur og quoting: http://www.usenet.dk/netikette/essentiel.html

Fra : BoA

Dato : 28-10-08 10:50

Arne Lorenzen skrev:

> Og jeg siger: La´vær, bare køb et par almindelige - det er pissefarligt
> at forhindre rullen i at tage gassen af når du slippet den.

HØR ! HØR !

Jeg har stadigvæk meget klar erindring
om dengang et gaskabel hang på grund af
dårlig smøring - Oh rædsel !!!!!!!