Tøffetur
Fra : Jan Bachman

Dato : 25-10-08 12:52

Var lige på årets nok sidste tøffetur her til formiddag oven på en
stresset uge. Sidder her salig med en kop varm kaffe og er ved at få
føling i fingre og kinder igen Var et smut gennem dyrehaven.
Skoven er jo en eksplosion i farver lige nu... det er fan'me terapi så
det basker!

/Jan

Fra : Ukendt

Dato : 25-10-08 13:14

> Var et smut gennem dyrehaven.
> Skoven er jo en eksplosion i farver lige nu... det er fan'me terapi så
> det basker!

Ja de lorte farver er lige til en depresion :( jeg hader efterårs farverne..
de varsler kulde og mørke..
nææh lysegrøn om foråret, det kan kurrere alt :D

Mvh
Morten

Fra : lg@efstech.dk

Dato : 26-10-08 04:41

On 25 Okt., 13:13, "Morten Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> wrote:

> [...]
> de varsler kulde og mørke..
> nææh lysegrøn om foråret, det kan kurrere alt :D

Hej Jan.

Jeg håber da bestemt ikke at dette var sidste tur...
Sidste år havde vi 5 graders dagvarme helt frem til Jul.
Så op på djævlen og nyd den globale opvarmining

Mvh
Lennart

Fra : Jan B

Dato : 27-10-08 01:01

Det bliver nok en lang vinter, hva'

Fra : Knud Dam

Dato : 25-10-08 17:28

"Jan Bachman" <jamen@davs.du> skrev i en meddelelse
> [...]
> føling i fingre og kinder igen Var et smut gennem dyrehaven.
> Skoven er jo en eksplosion i farver lige nu... det er fan'me terapi så

Hej Jan.

Vi var også ude at trille i det flotte vejr i dag. Jeg er enig - der er
utroligt smukt på denne årstid.

Da vi kom hjem, var der kommet besøg at nogle fartbisser fra Jylland.

De synes egentligt også, at det var koldt; men det afholdt dem dog ikke fra
at øffe et par pilsnere fra køleskabet, inden de drog af igen.

; - )

KD. FZ1-S.

Fra : HKL

Dato : 25-10-08 22:48

"Knud Dam" <danteknikdetteskalvaek@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> De synes egentligt også, at det var koldt; men det afholdt dem dog ikke
> fra at øffe et par pilsnere fra køleskabet, inden de drog af igen.

Fartbisser - beviser??

Fed tur til det Fynske, lækre veje, mange sving og rimelig tørre veje

Men ja - det bliver hurtigt koldt.............

/HKL, ZX10R

Fra : Nielsen

Dato : 25-10-08 23:23

> Men ja - det bliver hurtigt koldt.............
>
> /HKL, ZX10R

Og derfor nyder jeg mine varmehåndtag for tiden.....

/Ths

Fra : Jesper.Scheel.Bech@g~

Dato : 26-10-08 07:08

On 25 Okt., 12:52, Jan Bachman <ja...@davs.du> wrote:
> [...]
> føling i fingre og kinder igen Var et smut gennem dyrehaven.
> Skoven er jo en eksplosion i farver lige nu... det er fan'me terapi så

Lyder lækkert - kulden gør ikke så meget men her vælter vandet ned i
stænger. Æv...