Fazer 1000 knækket chokergreb
Fra : Søren

Dato : 23-10-08 17:19

Hej.

Jeg er lige blevet oplyst om at chokergrebet til en Fazer 1000 fra '03
koster kr.1848! "gulp".
Årsagen er at det ikke sælges løst, men er en del af hele kontaktkonsollen,
d.v.s. alle kontakterne i venstre side. Er der nogen der har gode idéer til
billigere alternativer? Kan det evt. fås brugt og hvor mon, eller kan der
være noget fra en anden model/andet mærke der passer? Jeg synes at prisen er
liige i overkanten for et stykke plastic på den størrelse.

/Søren

Fra : Ralph Køster

Dato : 23-10-08 21:22

Fleninge mc skrot lige uden for helsingborg (Sverige)
Mail dem og hør om de har en..

Ralph.

Fra : Armand

Dato : 23-10-08 23:05

Søren skrev:
> [...]
> hvor mon, eller kan der være noget fra en anden model/andet mærke der
> passer? Jeg synes at prisen er liige i overkanten for et stykke plastic

Kontaktsættene er oftest ens for samme periodes modeller fra pågældende
fabrikant. Prøv selv at kigge lidt på gaden (OK, årstiden ér nok lidt
dum for dét!) om ikke at andre Yamaha's kontaktsæt er magen til dine.
Ifald, er der sikkert masser af muligheder på Ebay - Check it out!

Måske at det ligefrem er det samme som på Yamaha's scootere!?
T-Hansen har detteher, omend det ser ud til kun at være et typebillede:
<http://thansen.dk/product.asp?c=2180226957&n=1706576478&pn=2039548247>
Tag evt. forbi T-Hansen og få ét til en Yamaha i hånden for at sammenlign!

Endelig er der nødreperaturen der giver dig ro til at finde den rigtige
stump til forståelig pris:
<http://www.morsbikesonline.dk/product/Kontrolgreb-(luft-mag)/Mag-air-lever%0ALeft-hand>

--
Armand.

Fra : Søren

Dato : 24-10-08 11:16

Tak for jeres svar. Jeg checker foreslagene.

THansen's ser faktisk ud til at ligne lidt

/Søren