Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
ColorVision Spyder3 Studio
Fra : skeptikeren

Dato : 03-11-08 21:11

Jeg hasr en gammel Spyder, som jeg ikke kan få til at fungere med
Vista 64. Jeg har opgraderet software til Spyder2_2.3.5_Setup.exe.
Programmet tror så, at det er en Spyder express; men værst er at alle
billederne bliver dybt orange.

Er der nogen i gruppen, der har erfaring med ovenstående ColorVision
Spyder3 Studio? Det er et sampak af Spyder3 Elite og Spyder3 Print.
Jeg mener om det er umagen, tiden og pengene værd at lave sine egne
ICC profiler. Er det at skyde vildt over målet? Er ovenstående system
for ringe? eller for langsomt at arbejde med?
Eller skal man "nøjes" med Spyder3 Elite og fabrikantprofiler?

Jeg var før computeropgraderingen godt tilfreds med fabriksprofiler
og min gamle Spyder; så jeg hælder mest til at "nøjes" med en Spyder3
Elite; så kan Print modulet komme til senere, hvis man ikke kan leve
uden.
Men jeg vil MEGET gerne høre andres mening.

mvh

sk