Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
defekt Sony Memory Stick Pro - hjælp søges
Fra : schlafen

Dato : 25-10-08 17:47

Sony Memory Stick Pro 4GB - virker ikke - hverken kamera eller et utal af
kortlæsere kan ikke finde kortet. En tur hos fotohandleren gav heller intet
resultat. Behøver jeg at sige at der ligger billeder fra USA rejse på?

Så løsningsforslag søges...

Fra : /Peter

Dato : 25-10-08 19:59

"schlafen" <luft@hansa.de> skrev i en meddelelse
> [...]
> af kortlæsere kan ikke finde kortet. En tur hos fotohandleren gav
> heller intet resultat. Behøver jeg at sige at der ligger billeder fra

Måske denne vil kunne hjælpe dig:
PC Inspector smart recovery

http://www.snapfiles.com/get/smartrecovery.html

Fra : schlafen

Dato : 21-11-08 17:36

kortet har nu været sendt til SONY i Dublin! og de kunne ikke hjælpe (de har
sendt mig et nyt kort) og anbefalet www.ontrack.com men det koster 995 USD
og inden jeg brugte en formue ville det være rart at høre om noget måske
kendte andre firmaer der tilbyder lignende service...??