MS Windows
briani 27239
Windows Media Player
Fra : Carsten Nielsen

Dato : 05-11-08 15:49

Hej..

Jeg har købt en ny pc, med Vista på.
Når jeg henter små filmklip på nettet, åbner Media Player automatisk
imens filen bliver hentet, og afspiller den derefter.
På min gamle pc - også med Vista - klikkede jeg på filen og blev
spurgt hvor jeg vile gemme osv. Senere kunne jeg så dobbeltklikke på
filen og se den osv.
Jeg vil gerne kunne gemme disse filer, men den mulighed får jeg ikke,
for når filen er afspillet og jeg lukker Media Player, er der
ingenting tilbage. Det er ligesom den henter filen, afspiller den og
så sletter den når jeg lukker programmet.
Har rodet i div. indstillinger i Media Player og Internet Explorer,
men kan ikke finde løsningen...
Vil gerne kunne hente filmklippene og se dem når det passer mig og
ikke computeren!

Med venlig hilsen
Carsten

Fra : Hagar

Dato : 05-11-08 16:49

"Carsten Nielsen (slet 5H9HW)" <carsten77@5H9HWmail.dk> skrev i en
meddelelse news:12258969790.117519988115909@dtext.news.tele.dk...
> [...]
> men kan ikke finde løsningen...
> Vil gerne kunne hente filmklippene og se dem når det passer mig og

Nu har jeg ikke selv Vista, men kan man ikke højre klikke på linket og vælge
at gemme destination som ?

Hagar

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 05-11-08 17:05

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev

> Nu har jeg ikke selv Vista, men kan man ikke højre klikke på linket og
> vælge at gemme destination som ?

Joda. Selvfølgelig kan man højreklikke, hvis ellers linket peger direkte på
en videofil (Jeg har Vista).

Fra : Carsten Nielsen

Dato : 05-11-08 17:42

Ja jeg kan sagtens gøre det med at højreklikke, men jeg plejer
at kunne nøjes med at klikke på linket (venstre tast) og så
kommer jeg automatisk ind i en gem som menu.. Det vil jeg også
gerne kunne med den nye pc..

Fra : Edmund

Dato : 05-11-08 22:29

"Carsten Nielsen (slet 5H9HW)" <carsten77@5H9HWmail.dk> skrev i meddelelsen

> ingenting tilbage. Det er ligesom den henter filen, afspiller den og
> så sletter den når jeg lukker programmet.

Gem den inden du lukker programmet

Højreklik på bjælken over videoen og vælg filer => gem som

Da jeg installerede vlcplayer http://www.videolan.org/ åbnede den ikke
længere WMP, men åbnede gem som menuen

Mvh Edmund