Nye beskeder i Windows Mail
Fra : Martin Ploug

Dato : 05-11-08 17:57

Hej

Findes der noget software gerne bare et lille program til Vistas Windows
Mail,
der f.eks. kan vise en lille pop-up besked nede ved uret, når man modtager
ny post - og evt. uden, at man skal have mailprogrammet åbent?

Jeg vil ikke til at installere google Desktop og lign., det skal helst bare
være
et lille simpelt program.

På forhånd tak.

Mvh. Martin

Fra : Ole C

Dato : 05-11-08 18:21

Martin Ploug skrev blandt andet:

> [...]
> åbent?
> Jeg vil ikke til at installere google Desktop og lign., det skal

Og dem er der masser af. Søg efter Mail Notifier el. lign.

--
vh
Ole C

Fra : Martin Ploug

Dato : 05-11-08 19:02

"Ole C" <mail@FJERNolec.dk> skrev i meddelelsen

> Og dem er der masser af. Søg efter Mail Notifier el. lign.
>
> --
> vh
> Ole C

Hej Ole

Ok tak.

Men er der nogen, der har gode erfaringer
med et specielt program?

Mvh. Martin

Fra : Ukendt

Dato : 05-11-08 19:51

Martin Ploug wrote:

> Men er der nogen, der har gode erfaringer
> med et specielt program?

ja, det har du når du har afprøvet dem. Det handler
vel også om selv at gøre sine erfaringer...oftest
bliver man meget klogere på den måde.

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 05-11-08 20:59

Ole C skrev:

> Og dem er der masser af. Søg efter Mail Notifier el. lign.

Man skulle mene Martins spørgsmål er simpelt og let nok at forstå? Så
hvis man ikke lige har erfaring med en velfungerende løsning, kan man så
ikke bare lade være med at svare?

Folk er forskellige, og det er ikke alle der synes det er sjovt at bruge
hele dagen på at afprøve mere eller mindre tåbelige programmer.

--
Niels

Fra : Per

Dato : 05-11-08 22:29

Niels P Sønderskov wrote:

> [...]
>
> Folk er forskellige, og det er ikke alle der synes det er sjovt at
> bruge hele dagen på at afprøve mere eller mindre tåbelige programmer.

Ligesom alle heller ikke er uddannede til at afprøve diverse programmer.

/ Per

Fra : Ole C

Dato : 05-11-08 23:50

Niels P Sønderskov skrev blandt andet:

> [...]
>
> Folk er forskellige, og det er ikke alle der synes det er sjovt at
> bruge hele dagen på at afprøve mere eller mindre tåbelige programmer.

Hvad er der galt med mit svar?

--
vh
Ole C

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 06-11-08 00:29

Ole C skrev:

> Hvad er der galt med mit svar?

Måske var det mere til Just, men der er jo heller ikke den store hjælp i
at angive hvad man kunne søge på (oversat). Det kan Martin vel selv
tænke sig til. Dog ikke helt så dumt som henvisningen til selv at
afprøve hvad der findes. Det er selvfølgeligheder der virker nedladende.

--
Niels

Fra : Ole C

Dato : 06-11-08 01:45

> Måske var det mere til Just,

Så skriv svaret til ham og ikke til mig.

> men der er jo heller ikke den store
> hjælp i at angive hvad man kunne søge på (oversat). Det kan Martin
> vel selv tænke sig til.

Det har han jo helt åbenlyst ikke kunnet, for så ville han næppe spørge som
han gjorde.

> Dog ikke helt så dumt som henvisningen til
> selv at afprøve hvad der findes. Det er selvfølgeligheder der virker
> nedladende.

Jeg rakte faktisk OP en hjælpende hånd, ved at give ham et par stikord til
den søgning, som han ikke har foretaget - enten i tankeløshed eller fordi
han ikke vidste hvad han skulle søge efter.
Og så mener jeg i øvrigt, at det er din holdning der er nedladende....

--
vh
Ole C

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 06-11-08 09:32

Ole C skrev:

> Det har han jo helt åbenlyst ikke kunnet, for så ville han næppe spørge
> som han gjorde.

Som du kan se, og ville have forstået i første omgang, hvis du ikke
havde så travlt med at spille klog, så var intentionen selvfølgelig blot
et tip om et velfungerende program. Ikke 'gode' råd om søgning eller
afprøvning af mail notifiers.

> Og så mener jeg i øvrigt, at det er din holdning der er nedladende....

Ja, det gør du vel.

--
Niels

Fra : Autocadster

Dato : 06-11-08 12:12

Efter mange tanker skrev Martin Ploug:
> [...]
> der f.eks. kan vise en lille pop-up besked nede ved uret, når man modtager
> ny post - og evt. uden, at man skal have mailprogrammet åbent?

Denne er perfekt til formålet, her kan du også oprette regler og slette
mail direkte på server... virker på alle windows

http://www.poptray.org/

Autocadster / 2620

Fra : Martin Ploug

Dato : 06-11-08 15:39

"Autocadster" <autocadster@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Denne er perfekt til formålet, her kan du også oprette regler og slette
> mail direkte på server... virker på alle windows

> [...]

Hej Autocadster

Ha ha, sikke skriverier der kom ud af mit spørgsmål

Mange tak forslaget om Poptray.
Det prøver jeg, det ser umiddelbart fint ud.

Mvh. Martin