MS Windows
briani 27239
Windows Vista og MS Office 1003 Profession~
Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 05-11-08 00:07

Hej

Jeg har en bærbar computer med Vista Home Premium, og har installeret
MS Office 2003 på den.

Når jeg starter hvilket som helst af office programmerne får jeg en
boks der hedder:
"BCM - Tilføjelsesprogram til Office"
I den står der:
"Officeprogramversionen matcher ikke."
Det eneste jeg kan gøre er at trykke på "OK"

Så virker programmet fint, men det er lidt irriterende.

Hvad kan jeg gøre for at komme af med den boks?

Er det ikke et Windows problem, så fortæl mig det, og hvor jeg skal
finde et andet sted at spørge.

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 05-11-08 00:08

Fra : Martin /Helsingør

Dato : 05-11-08 08:07

"Poul Erik Lindaa" <poulerik@lindaa.cykeldk> skrev i en meddelelse
> [...]
> I den står der:
> "Officeprogramversionen matcher ikke."
> Det eneste jeg kan gøre er at trykke på "OK"

Hej Poul Erik

Har du tjekket om din maskine er leveret med Office 2007 (60 dages
prøveperiode)

I så fald ville jeg fjerne den og evt. installere 2003 igen.

Jeg har tidligere oplevet, at denne kombination gav problemer.

Mvh.

Martin /Helsingør

Fra : Tove Krieger

Dato : 05-11-08 17:46

In news:4911462c$0$56779$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Martin /Helsingør <mailme.nospam@gmail.com> typed:
> [...]
>
> I så fald ville jeg fjerne den og evt. installere 2003 igen.
>
> Jeg har tidligere oplevet, at denne kombination gav problemer.

Jeg gjorde det så sent som i går, da min 60 dages prøveperiode udløb. Jeg
gik ind i tilføj/fjern programmer og fjernede officepakken plus powerpoint
der stod som selvstændigt program. Dernæst installerede jeg min office 2003,
og den virker upåklageligt. Jeg brød mig heller ikke om 2007 udgaven, den er
meget vanskelig at håndtere synes jeg.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : KentBM

Dato : 05-11-08 12:01

Poul Erik Lindaa skrev:
> [...]
> I den står der:
> "Officeprogramversionen matcher ikke."
> Det eneste jeg kan gøre er at trykke på "OK"

I tilføj/fjern programmer findes et program, som hedder noget med BCM
2007. Dette program skal fjernes så vil MS Office 2003 starte uden
bemærkninger. Du kan finde det nøjagtige program ved at google, hvis min
beskrivelse ikke er nok.

--

Kent

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 05-11-08 23:25

On Wed, 05 Nov 2008 12:00:39 +0100, KentBM
<kentF_JERNmagnussen@aim.com> wrote:

> [...]
>2007. Dette program skal fjernes så vil MS Office 2003 starte uden
>bemærkninger. Du kan finde det nøjagtige program ved at google, hvis min

Mange tak, det var det jeg ikke havde fjernet.
Spørgsmålet er nu kun hvormeget jeg vil bruge MS Office, da
WordPerfect X3 ligger derpå. Det bliver ikke meget.