Vester Broby
Fra : Michael Erichsen

Dato : 31-10-08 19:38

Hej

Nu er 1925 landsognene på plads, og det er jo dejligt.
Men hvor h*len er Vester Broby/Alsted/Sorø?
Den er heller ikke i 1916.
Er den lagt ind under et andet sogn? Eller hedder noget andet?

Mvh Michael Erichsen
www.myerichsen.net

Fra : Finn

Dato : 31-10-08 20:30

Det er korrekt den ikke er i 1925, den er der da i 1916.

Sorø, Alsted og så det sidste sogn.

Mvh Finn, 4220

Fra : Michael Erichsen

Dato : 01-11-08 09:59

Finn wrote:
> Det er korrekt den ikke er i 1925, den er der da i 1916.
>
> Sorø, Alsted og så det sidste sogn.
>

> Mvh Finn, 4220
>

> "Michael Erichsen" <michael@myerichsen.net> skrev i en meddelelse

Det er også rigtigt. Det er 1906, jeg ikke kan finde.

Mvh Michael