For gud ved hvilken gang . . .
Fra : Flemming Svendsen

Dato : 21-10-08 12:34

21 oktober klokken 13:30 gik AO så atter til frokost eller hva'?
Flemming Svendsen

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 21-10-08 13:43

"> 21 oktober klokken 13:30 gik AO så atter til frokost eller hva'?
> Flemming Svendsen
-------------
Og oppe igen 14:45.
Flemming

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 21-10-08 20:58

"Flemming Svendsen" <zeus2@SLETMIGmail.dk> skrev i en meddelelse
> 21 oktober klokken 13:30 gik AO så atter til frokost eller hva'?
> Flemming Svendsen
Men klokken 22:00 er folketællingerne stadig lukket af et jerntæppe )
Flemming

Fra : Poul E. Jørgensen

Dato : 21-10-08 22:29

"Flemming Svendsen" <zeus2@SLETMIGmail.dk> skrev i meddelelsen
> Men klokken 22:00 er folketællingerne stadig lukket af et jerntæppe )

Så må det være natmaden de er i gang med.

--
Poul E. Jørgensen

Erstat "invalid" med dk hvis du svarer per e-mail.
Replace "invalid" with dk when replying by e-mail.

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 22-10-08 14:42

"Poul E. Jørgensen" <33@GVDNET.invalid> skrev i en meddelelse
> "Flemming Svendsen" <zeus2@SLETMIGmail.dk> skrev i meddelelsen
>

> Så må det være natmaden de er i gang med.

Jeg tror, de snart får forstoppelse på AO..

Mvh. Bodil.

Fra : Michael Erichsen

Dato : 22-10-08 18:42

Bodil Grove Christensen wrote:
> "Poul E. Jørgensen" <33@GVDNET.invalid> skrev i en meddelelse

> Jeg tror, de snart får forstoppelse på AO..
>
> Mvh. Bodil.

Vær nu ikke så onde ved dem. De er øjensynligt ved at lægge landsognene
fra 1925 ud, og det er nok en stor mundfuld, som måske giver serverne
forstoppelse.

Men AO burde måske tillægge sig en vane med at sætte det på som nyhed,
at de var i gang med (eller skule til) en operation, der kunne give
driftsforstyrrelser, så brugerne var forberedt.

Mvh Michael Erichsen

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 23-10-08 13:03

> [...]
> at de var i gang med (eller skulle til) en operation, der kunne give
> driftsforstyrrelser, så brugerne var forberedt.

--------
Ja, det er det jeg syntes der råber til himlen af udygtighed,
At behandle kunderne på den måde, gik aldrig i det private.
Men hvad stiller man op? Man kan skrive en mail, men man får bare et stupidt
standardsvar i hovedet - ingen tegn på at noget bliver læst eller taget ad
notam.
Vi er ikke onde, og det er ikke meningen vi skal sidde og gætte på hvad de
er igang med, men det er ondt når webmaster bare lukker det hele og lader
kunderne i stikken.
Flemming.

Fra : Hugh Watkins

Dato : 23-10-08 13:14

Flemming Svendsen wrote:

> [...]
> er igang med, men det er ondt når webmaster bare lukker det hele og lader

the worst is the week ends when a failure always must wait to Monday for
a reboot

Hugh W

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 23-10-08 21:04

"> the worst is the week ends when a failure always must wait to Monday for
> a reboot
>
> Hugh W
-------------------
Og så på danski?
Flemming

Fra : Toke Nørby

Dato : 26-10-08 08:46

"Flemming Svendsen" <zeus2@SLETMIGmail.dk> wrote:

>"> the worst is the week ends when a failure always must wait to Monday for

>-------------------
>Og så på danski?
>Flemming

"Det værste er nedbrud i weekenderne, hvor man må vente på genstart af
maskinerne til mandag".

(Jeg håber, at det er OK, at jeg oversætter, Hugh).
--
Mvh Toke

Har du spurgt dit bibliotek om de har
min bog om postfolk 1624-1927 (1983)?:
http://www.norbyhus.dk/DDPE/

Fra : Hugh Watkins

Dato : 26-10-08 16:42

Toke Nørby wrote:

> "Det værste er nedbrud i weekenderne, hvor man må vente på genstart af
> maskinerne til mandag".
>
> (Jeg håber, at det er OK, at jeg oversætter, Hugh).

LOL

old SLETMI uses google mail
- originally in english

another poseur

Hugh W

Fra : Toke Nørby

Dato : 26-10-08 20:46

Hugh Watkins <hugh.watkins@gmail.com> wrote:

> [...]
...snip

>LOL
>
>old SLETMI uses google mail
>- originally in english
>
>another poseur

Giggle! Very good!

Fra : Anne Lise Hovdal

Dato : 14-11-08 00:23

"Flemming Svendsen" <zeus2@SLETMIGmail.dk> skrev i melding
> 21 oktober klokken 13:30 gik AO så atter til frokost eller hva'?

Jeg er en sjelden gang innom her. Ja er det ikke rart(merkelig)
hvor frustrerte vi blir hvis de sidene vi er mye på i forbindelse
med slektsforskningen er nede. Jeg er like frustrert når det
norske Digitalarkivet er nede som dere var her inne den 22.10.
Jeg har skrevet lignende spørsmål da på det norske Slektsforumet
under DIS-Norge. Hadde vi større tålmodighet før? Da kunne en
vente i ukevis på en mikrofilm man hadde bestilt med kirkebøker
og folketellinger, og ikke alltid var en sikker på hvilken kirkebok
en skulle starte med heller. Da gikk det jo enda lengre tid. Er vi blitt
bortskjemte med alt som er lett tilgjengelig nå om dagen?

Anne Lise Hovdal