Pas på statistik
Fra : Bo Warming

Dato : 02-11-08 02:32

Nazihader gør 5 til 22 - og ½mio til 6 mio.
Når man hader de svage fx efterkrigsnazierne, så digter man deres ondskab
større end hvad sandt er
Måske BoMM har læst at den omringede Citronen kort før sin død sårede 17
tyskere og dræbte 5, og derved i travlhed digter, at han dræbte 22
- så er det helt som når følgende bedrag - 6 mio klassikeren - får ham til
at ønske USA's udslettelse af folkekære Mao m.m

"Der var 6½ lejrankomster = 6½ gange kz-start og ½ mio overlevende ved
kz-slut dvs 6 mio er gasset". Se separat trådstart om dette klassiske
ErasmusMontanus bedrag

Opfindsomt nazihad: 6-mio klassikeren
Antag at Hitler havde 1 mio jøder i arbejdslejre 1933-45, og den dygtigste ½
mio blev flyttet 10 gange i snit til ny specialer, men de mindst duelige ½
mio kun 3 gange i snit.
Antal lejr-ankomster er da 5 for de dygtigste og 1½ for de andre og hvis
½ mio dør af naturlig infektionssygdom , og al forsvinden forklares ved
gasning, så bekræftes "6 mio dræbte myten" af, at der ankom 5+1½=6½ fanger
og der var ½ overlevende , dvs 6 mio er forsvundet.

" Kendsgerningner er stædige størrelser, men statistik er mere eftergivende
Laurence J. Peter + Mark Twain
" Med statistik kan man bevise alt - også det modsatte. James Callaghan
" Sandheden gør ikke så megen Gavn i Verden, som dens Skin gør Skade. La
Rochefouceauld
" Statistik er en stor løgn, der består af lutter små sandheder. Lionel
Strachey
" Statistik kan ikke erstatte dømmekraft. The doctor treats the patient
while nature cures the disease. Voltaire
" Man kan kun have tiltro til en statistik, når man selv har forfalsket den.
Winston Churchill
Facts are stubborn, statistics are pliabble. Watt.

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 02-11-08 04:36

> [...]
> gasning, så bekræftes "6 mio dræbte myten" af, at der ankom 5+1½=6½ fanger
> og der var ½ overlevende , dvs 6 mio er forsvundet.

Om jeg forstår, du gider blive ved med at kratte i det der.

Fakta er, at det gennemsnitlige menneske ikke er synderligt intelligent.
Psykologiske test viser, at de fleste mennesker kan overtales/presses til at
udføre selv dødelig elektrisk tortur bare, der er en autoritet bag dem.
Især, hvis der er tale om en langsomt eskalerende proces går det let.
Selv danskere kunne med den rette coaching blive massemordere i en KZlejr.

Nazisternes behandling af jøderne var også roligt eskalerende fra simple
mishagsytringer over banal vold til direkte slavebehandling og systematisk
udryddelse.

I stedet for at fable om det estimerede antal dræbte jøder gennem krigen, så
prøv at kigge efter den polske jødiske befolkning.
Polen havde før krigen den største jødiske befolkning i europa. over 3 mill.
jøder levede inden for Polens grænser. I dag er der under 30.000. Hvor blev
de af? De findes ikke i Rusland, heller ikke i USA.. Du finder heller en
masse polske jøder i Israel. Indvandringen til Israel var faktisk kun 1,2
mill i tiden fra 1948 til 1958. Og der var kun 800.000 inden da.
Så hvor blev de af? 3.000.000 jøder alene i Polen.
De forsvinder ikke bare af sig selv. Så stor en population vil som minimum
fastholde bestanden over tid.
Men de er komplet forsvundet.
Der er en grund til, at Israelerne taler Hebrarisk istedet for Jiddisch, den
europæiske jødes sprog.
Langt de fleste Israelere er arabiske jøder.

Hold det sammen med massegravene undersøgt i Belzek, og det simple faktum,
at englænderne måtte begrave 55.000 jøder alene i Bergen-Belsen - Det var
folk der døde i ugerne lige før og lige efter befrielsen.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 02-11-08 09:45

"Frodo Nifinger" <jni@GIRAFtdcadsl.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> den europæiske jødes sprog.
> Langt de fleste Israelere er arabiske jøder.

Antal bevidnede lig fra jøder i kz er få tusinde og der var intet motiv til
at dræbe - man ønskede at nytiggøre arbejdskraften og det skete i høj grad
Kun dømmesyge folk tror på, at målrettet aflivning skete vedr mange i kz.
Polens mange jøder er nok især havnet i det store Rusland incl Sibirien og i
USA. Der er fejlkilder vedr alt, som modsiger det, så lad os erkende at MAN
BØR TVIVLE OM ALT (Descartes 1595-1650)
Se tråde i disse dage på dk.politik om emnet.
Jeg kan lide at være drengen i Kejserens Ny Klær og få folk til at overveje
om visse fjendebilledskabende myter HAR IKKE TØJ PÅ.
Gerne ring kort 35861000

Fra : Bruno Christensen

Dato : 02-11-08 12:29

On Sun, 2 Nov 2008 09:45:29 +0100, Bo Warming wrote:

> Jeg kan lide at være drengen i Kejserens Ny Klær og få folk til at overveje
> om visse fjendebilledskabende myter HAR IKKE TØJ PÅ.

Det vi andre forsøger at påpeger er at:

DU HAR JO IKKE TØJ PÅ!

Hverken på den ene eller anden måde.

--
MVH
Bruno

Fra : Bo Warming

Dato : 02-11-08 20:04

"Bruno Christensen" <news@lpdommer.dk> skrev i meddelelsen

> Det vi andre forsøger at påpeger er at:
>
> DU HAR JO IKKE TØJ PÅ!
>
> Hverken på den ene eller anden måde.

Jeg glæder mig til du udfra et eller flere af mine indlæg påviser step by
step at der er ulogik eller faktafejl i noget jeg har skrevet

Fra : Ukendt

Dato : 02-11-08 15:43

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> grad
> Kun dømmesyge folk tror på, at målrettet aflivning skete vedr mange i kz.

Et absolut fakta er, at briterne fandt 22.000 friske lig i Bergen-Belsen og
at de måtte begrave yderligere tusinder i løbet af den første uge.
De døde af afkræftelse og sult, selv efter hjælpen var nået frem. Ialt
55.000 måtte briterne lægge i massegrave.
Det var kun Bergen-Belsen, der ikke var en Operation Reinhard lejr.

> Polens mange jøder er nok især havnet i det store Rusland incl Sibirien og
> i USA. Der er fejlkilder vedr alt, som modsiger det, så lad os erkende at
> MAN BØR TVIVLE OM ALT (Descartes 1595-1650)

Det er simpelthen ikke godt nok!

USA har og havde styr på indvandringen. De polske jøder kom ikke til USA..
Hvis de rykkede til Rusland, hvor er de så nu?
De kom heller ikke til Israel - Det ved vi allerede.

Fakta er, at du ikke kan gemme så stor en population af mennesker, der
skiller sig ud.
Folk der emigrerer, rykker hen, hvor der er andre ligesindede, der taler
samme sprog og har samme kultur.
Du kan bare kigge på Solvang i USA, eller de danske emigranter, der rejste
til Argentina i det tyvende århundrede.
Eller kig på Vollsmose, Gellerupplanen og andre forstadsområder, der har
deciderede flertal af fremmede kulturer.
Eller Chinatown i NY. You name it. Folk søger sammen om ligheder så som
religion og kultur.
Men intet steds finder du efterkommere af de polske jøder!
De er væk, pist borte!

Selv de få tusinde danskere, der emigrerede til Argentina for 150 år siden
er meget tydelige i dag!
Hvordan kan så 3 millioner polske jøder forsvinde ud i den blå luft, hvis
ingen gjorde dem væk sådan helt bevidst?
Hvis de ikke blev slået ihjel burde der være et sted mellem 2½ million og 4
millioner polske jøder i verden idag.
Så, hvor er de?

Påvis en eller flere enklaver af polske jøder rundt omkring i verden!
Hvis du ikke kan, må du indrømme, at de nok er væk.

> Se tråde i disse dage på dk.politik om emnet.

Jeg læser ikke i dk.politik.
Sådanne frugtesløse diskussioner suger al energien ud af en.

> Jeg kan lide at være drengen i Kejserens Ny Klær og få folk til at
> overveje om visse fjendebilledskabende myter HAR IKKE TØJ PÅ.
> Gerne ring kort 35861000

For mig at se, er du kejseren, der ikke vil se.
Det er som at høre manden, der ejer det berømte krystalkranie.
Han er overbevist om at det er ældgammelt og er fremstillet af Inkaer.
Kraniet blev tillagt særlige helende egenskaber.
Selv da undersøgelser slog fast, at kraniet er fremstillet med moderne
metoder, og at oprindelseshistorien heller ikke var korrekt, holdt han fast
i, at undersøgelserne godt nok viste, at det ikke kunne være Inkaindianere,
der havde lavet kraniet, men at den heller ikke viste, at det ikke kunne
være "Extra Terristials", der havde lavet det i gammel tid.
Så han holdt fast i sin tro.

Eller konspirationsteoretikerne, der påstår, at USA aldrig har sat en mand
på månen. Alle kommer de med spændende fejl og teorier, om hvad der foregik.
Ingen af dem har nogen sinde kommenteret, at man i dag dagligt skyder en
laser af mod månen præcist på det reflektor sæt, der blev stillet op af
Apollo 9 besætningen.
Uden det kunne man ikke gennemføre disse lasermålinger.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : Rado

Dato : 02-11-08 22:10

On Sun, 2 Nov 2008 15:42:31 +0100, "Frodo Nifinger"
<jnisnabelatdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>Kraniet blev tillagt særlige helende egenskaber.
>Selv da undersøgelser slog fast, at kraniet er fremstillet med moderne

Det kan man ikke fastslå med 100% sikkerhed, da man ikke ved hvilke
metoder de havde adgang til dengang. Der har ifølge kilder som jeg af
forskellige grunde anser for særdeles pålidelige eksisteret gamle
civilisationer der kendte til teknologier som vi ikke kender idag,
bl.a. lydteknologier der både kunne skære i sten såvel som løfte dem
(forklaringen på den uhyre præcision stenene til pyramiderne og andre
bygningsværker er udskåret med). Citat:

"The pyramids, the huge boulders etched out (I think Seth refers here
to Baalbek; I didn’t interrupt to ask.) All of this was done in one
way or another through the use of, a knowledge of, both coordination
points in space and the use of sound. There were instruments that
released sound, and directed it in the same way, say, that a laser
beam does with light.

"Drawings of some of these exist in primitive Sumerian cave
renditions, but the drawings are misinterpreted, the instrument is
taken for another. No one knows how to use the instruments. There are
a few in existence...."

"(The Sumerians were a pre-Semitic race inhabiting the lower Euphrates
valley; their empire dated from about the 4th millennium BC. They were
probably the Biblical Shinar. Their country was called Sumer, etc.)

Baalbek ruinerne med deres op til 1500 tons tunge sten er i
bogstavelig forstand solid evidens for dette:

"The oldest part of the ruins at Baalbek fit absolutely no known
culture, and were originally employed for some mysterious purpose.
Questions constantly crop up concerning these blocks. Baalbek may
become a focal point for the dichotomy being uncovered throughout the
world today between the prehistoric past we assume existed and our
earliest cultures of history.

The massive and elegant Roman stonework and columns pale by comparison
to the megaliths they were built upon. The temple very visibly
incorporates into its foundation, stones of some 1,500 tons. They are
some 68 x 14 x 14 feet! They are the largest worked stones on earth!
It is a mystery how such stones could have been moved into place, even
according to our science and engineering knowledge of today."

http://www.bibliotecapleyades.net/esp_baalbek_1.htm

Tibetanerne har også kendt til dens slags teknologier:

http://www.rense.com/general42/soundlev.htm

Faktisk bruger man også lyd til at skære og bore i sten med idag, dog
på en noget mere primitiv måde, ved hjælp af en blanding af fugtigt
karborundumpulver der sættes i svingninger (har selv arbejdet med en
sådan ultralydsboremaskine).

--
Rado
"The really valuable thing is the Intuition. The intellect

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 02-11-08 23:47

"Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> bl.a. lydteknologier der både kunne skære i sten såvel som løfte dem
> (forklaringen på den uhyre præcision stenene til pyramiderne og andre

Man havdde undersøgt kraniet under ekeltronmikroskop, og fundet slibemærker
fra roterende slibemaskiner.
Der var ingen tvivl i det her tilfælde. Hverken Inkaer og Ægyptere havde
adgang til akslede slibemaskiner.
Desuden havde kraniet tilhørt en dame, der påstod, at hun selv havde fundet
det under en udgravning hendes far havde foretaget.
Breve og andet materiale fra hendes fader afslørede, at han tidligere end
hende havde fremsat en påstand om, at han havde fundet kraniet.
Hun havde altså slet ikke fundet det selv.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : Rado

Dato : 04-11-08 01:38

On Sun, 2 Nov 2008 23:46:34 +0100, "Frodo Nifinger"
<jni@GIRAFtdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>fra roterende slibemaskiner.
>Der var ingen tvivl i det her tilfælde. Hverken Inkaer og Ægyptere havde

Det kan man ikke vide med sikkerhed. Desuden kan der være anvendt
andre metoder der giver samme resultat, som man ikke kender idag. Det
eneste du kan se i kvartsen er slibesporene, hvordan de er fremkommet
helt præcist er umuligt at sige med sikkerhed.

Det kan meget vel være at kraniet er af nyere dato og lavet på moderne
maskiner, jeg mener bare man skal være forsigtig med at drage
definitive konklusioner sålænge der er andre muligheder tilstede, og
det kan ikke udelukkes når der er tale om ting der er foregået langt
tilbage i tiden.

> [...]
>hende havde fremsat en påstand om, at han havde fundet kraniet.
>Hun havde altså slet ikke fundet det selv.

Hvem der har fundet det er vel irrelevant for hvordan og hvornår
kraniet er blevet fremstillet.

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 07-11-08 03:16

> [...]
> definitive konklusioner sålænge der er andre muligheder tilstede, og
> det kan ikke udelukkes når der er tale om ting der er foregået langt

Problemet med krystal er, at det ikke kan kulstof14 testes. Men en ting er
sikker. Hverken Mayaer eller Inka'er havde adgang til elektriske motorer,
der kune drive slibehjul. De rådede heller ikke over vandmølleteknikerne
eller vindmøller. Tilbage er kun de teknikker, vikingetrædrejere bruger, men
igen kræver det, at man har opfundet hjulakslen.
Mikroskopundersøgelserne viste med tydelighed, at kraniet var fremstillet
ved hjælp af roterende diamantslibeskiver.
Desuden har man kunnet måle på krystallen, hvor den kommer fra. og
krystalarten var ikke af sydamerikansk art. Så vidt jeg husker, var den fra
Afrika.

Hvilke andre muligheder ligger da for?

Hvis man tidligere havde opfundet moderne teknikker, hvorfor er de så gået
tabt igen?
Og hvorfor ser man ikke mere, der er fremstillet med disse moderne
værktøjer?

Ægpterne har med simple redskaber fint kunnet forme deres sandsten.
De havde ikke engang jernmejsler, men bronceværktøjer.

> Hvem der har fundet det er vel irrelevant for hvordan og hvornår
> kraniet er blevet fremstillet.

Det er en ret kraftig indikator om, at oprindelsen er tvivlsom, når der
allerede i første led er uregelmæssigheder.
I starten blev der heller ikke snakket om særlige egenskaber. Disse er
tillagt kraniet senere.
En anden ting er, at krystalkraniet ikke er unikt. I dele af latinamerika og
især i Mexico er dødekulturen udbredt. Folk ærer deres døde og har mange
relikvier i den ralation. Der findes adskillige krystalkranier.
Der findes endda et par stykker på nationale museer i England og Frankrig,
og det viser sig, at de begge er opkøbt gennem samme mellemhandler og er af
nyere dato.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 03-11-08 01:43

"Frodo Nifinger" <jnisnabelatdcadsl.dk> skrev i meddelelsen
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> Et absolut fakta er, at briterne fandt 22.000 friske lig i Bergen-Belsen
> og at de måtte begrave yderligere tusinder i løbet af den første uge.

TYFUS EPIDEMI ER VELDOKUMENTERET

> [...]
>
> USA har og havde styr på indvandringen. De polske jøder kom ikke til USA..
> Hvis de rykkede til Rusland, hvor er de så nu?

OPSUGET I USSR ARBEJDSLEJRE
> [...]
> samme sprog og har samme kultur.
> Du kan bare kigge på Solvang i USA, eller de danske emigranter, der rejste

RUSLAND ER IKKE SÅ VELORDNET SOM USA
..
> [...]
>
> Påvis en eller flere enklaver af polske jøder rundt omkring i verden!
> Hvis du ikke kan, må du indrømme, at de nok er væk.

STALIN LOVEDE USA AT SKJULE JØDER for USA havde brug forat skabe
holocaustmye

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 03-11-08 02:53

> TYFUS EPIDEMI ER VELDOKUMENTERET

Det er vist ligegyldigt, hvad folk dør af, når man mishandler dem så groft,
at de må ty til kannibalisme for ikke at dø af sult.

De polske jøder kom ikke til USA..

> OPSUGET I USSR ARBEJDSLEJRE

Nå? slog russerne dem så ihjel?
Hvorfor?
Hvis ikke må man kunne finde efterkommere af dem i dag i Rusland.

Der er faktisk en historisk side på wikipedia.org om jøder i sovjetunionen:
http://en.wikipedia.org/wiki/Jews_in_Russia#Jews_and_Bolshevism

Der er ikke noget, der tyder på at Stalin sendte specielt jøder i
arbejdslejre.

Der blev blandt andet dræbt over 142.500 jødiske tropper i Stalins tjeneste
under krigen.

> RUSLAND ER IKKE SÅ VELORDNET SOM USA
> .

> STALIN LOVEDE USA AT SKJULE JØDER for USA havde brug forat skabe
> holocaustmye

Det der kalder man så en konspirationsteori!
Vær rar at poste en eller anden form for bevis eller klar indikation, om at
det forholder sig sådan.
Stalin har været død siden 1953. Er de dukket op igen siden?
Nej, så hvis ikke tyskerne moksede dem af, så må russerne ha gjort det.

Men Tyskerne sagde, de ville gøre det. De fjernede alle rettigheder for
jøder, de beslaglagde deres ejendom, og fordrev dem ind i ghettoer, og siden
i koncentrationslejre. De allierede har fundet i hundrede tusindvis af lig.
I Belzec har man senest i år 2000 fundet massegrave, der rummer 325.000
dræbte.
Lejren var ubestridelig tysk. Og den rummede på intet tidspunkt mere end 600
fanger.

Hvorfor skulle amerikanerne have behov for at skabe en holocaustmyte?
De vandt jo. De dikterede betingelserne for tyskerne efterfølgende.

Hvorfor skulle Stalin hjælpe amerikanerne?
Konflikten mellem den vestlige verden og USSR stod klart fra første dag,
efter at tyskerne var nedkæmpet.
Det var efter devicen "Dine fjenders fjende er ikke nødvendigvis din ven"

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 03-11-08 07:39

"Frodo Nifinger" <jni@GIRAFtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Det er vist ligegyldigt, hvad folk dør af, når man mishandler dem så
> groft, at de må ty til kannibalisme for ikke at dø af sult.

Ø Hvis man postulerer at tyskerne havde fortsæt til holocaust, er det
interessant om topstyret målrettet mishandling forekom, og det tvivler jeg
på, for der er fx ingen papirer fra Berlin om, at nogen skulle aflives med
zyklon-B

Ø At man pr toge og dødsmarcher hjalp fanger til at flygte fra den
fremstormende røde hær var en barmhjertighedsgerning, eftersom man ikke
havde meget at bruge fanger til.

Ø Fanger der kendte til den røde hær ville meget nødig befries af den
røde hær.

Ø Anne Frank der i Auschwitz havde fået gavnlig hospitalsbehandling
sendes med tog til Bergen Belsen hvor briterne havde bombet vandforsyningen
så hun hurtigt døde af tyfus. Opfindsomme briter!

> De polske jøder kom ikke til USA..

Ø Nej Stalins antisemitter (husk 1800-tals pogromer) lagde deres
klamme hånd på enhver ny arbejdskraft-reserve, så de jødiske polakker og
tyskere der blev amerikanske statsborgere var især dem der før krigen var
rejst til USA via den transsibiriske jernbane.

Ø Bl.a. 1500 som er registreret i Nyrnbergret-dokumentter som
exterminated i Danmark, fordi vi hjalp den britisk-amerikanske
retsforberedende kommission til statistik med flest mulig ankomster og
fjernelse af videreforsendelses-data - det er måden man dengang opnåede tal
på mange millioner døde i Auschstiz og lavede mindesten om 4 mio gassede -
der nu er droslet ned til en tredjedel på de ny mindesten. Dengang vedtog
man 6 mio dræbte så de 2½ genoplivede har man måske overført til en
nyopfundet sort box med einstatzdræbte. Tal er taknemlige, når historie
afgøres af papirnusseri.

Ø De 1500 "Exterminated i Danmark" rejste via Skåne til Leningrad og
til USA, men står som del af det klassiske 6 mio tal, som selvstændigt
tænkende mennesker ikke bør tro på, vil jeg mene

Ø >>> Hvis de rykkede til Rusland, hvor er de så nu?

> Nå? slog russerne dem så ihjel?

Ø Landmænd slår ikke arbejdsheste ihjel. Men ingen har motiv til at
oplyse om sandheden som er ét stort rod

> Hvorfor?
> Hvis ikke må man kunne finde efterkommere af dem i dag i Rusland.

Ø Samuel Rachlin familien er blandt de millioner af jøder, der sendtes
til Sibirien af Stalin i krigens start Læs dansk erindringsbog om
Sibiriens-arbejde under krigen

> Der er ikke noget, der tyder på at Stalin sendte specielt jøder i
> arbejdslejre.

Ø Hvilke kilder der findes om det afgjordes af hvad USA bad USSR om at
skjule

Ø Ved Nyrnberg Trial søgtes endda skjult at polske officerer dræbtes
af russere ved Katyn!

Ø ligesom russiske bombardementer af balterbyer omgjordes til
nazistiske aflivninger, fordi Stalin behøvede at kommunistpartiers vælgere
så Stalin som humanere end Hitler.

> Der blev blandt andet dræbt over 142.500 jødiske tropper i Stalins
> tjeneste under krigen.

Ø Naturligvis ville mange jøder hellere kæmpe for Stalin end omkomme i
sibiriske arbejdslejre. Intet er sort-hvidt Og de massedeporterede er
sjældent blevet spurgt efter krigen og antal jøder i HvideRusland kan være
mange, mange millioner i 1945. Luftfoto viser store dræningsprojekter og
vejbygninger, som nazier fik jøder bl.a. polske til at udføre i nyt tysk
land som skulle være nyt jødisk land. Læs Wannsee.- papirer hvor endløsung
ikke betyder drab

Ø Jo, Rusland er stort

Ø Ingen kan se den kinesiske mur fra rummet og at se millioner af jøder
fra foto-fly kræver at de ikke arbejder i skove om dagen.

Ø >>> Folk der emigrerer, rykker hen, hvor der er andre ligesindede,
der taler

Ø og dets stormaskede vejnet

Ø ER IKKE SÅ VELORDNET SOM USA

Ø Ja og det var sent at man i USA fandt dokumentation på at preussiske
jøder med navnet Kønigsberg længe efter krigen levede i USA og hed "King"

Som i nazilejre kunne nogen arbejdes ihjel på få år og

når man hele tiden overfører de bedste arbejdere til de vigtigste
arbejdsstteder, så bliver alt uoverskueligt pga opblanding

Ø Uduelige jøder dør hurtigt af stress og de effektive overlevede
ofte krigen

Ø Læs Fleming Ytzens ny Kina bog : slavefanger bliver fri
elitearbejdere med høj løn og motiverende systemer ændrer hver måned
strukturen af den altafgørende mobile arbejdskraft. Stalin havde også
præmierede minearbejdere og propaganda der gjorde dem til helte som fanger
efterlignede og så slap de for at tituleres som fanger

Ø Læs Speer om hans fremelskning af elitefanger blandt jødiske
bygningsarbejdere - han var arkitekt og behøvede resultater fx Tempelhoff

Ø Så forkælelse af specialist-fanger var interessantere end massernes
småsult

Ø Ingen sultedes bevidst ihjel. Måske alle fik det nødvendige men er du
vandt til normalt lækker mad og rosesuppe bliver dominerende, så nytter det
ikke at kalorier og vitaminer er tilstrækkelige , så dør du af stress og
depression.

Ø Kanibalisme er myte

Ø Kræver mindre apati og mere overlevelseslyst bl.a.

Ø Ingen har digtet om over 3 mio jøder i Polen før 1939 og det år
forsvandt en million ind i Rusland - husk at Stalin var erobrer SAMMEN MED
HITLER og lige gå skyldig i Polens udslettelse

Ø Lad mig drille dig med at efterspørge en kilde om dit "4 mio tal" -
det vil jeg godt vædde et par kasser øl om

Jeg har ikke tjæk på hvor alle nulevende snese millioner af jøder lever.

Ø USA bad Stalin om at fjerne beviser, så ingen i 1945-46 kunne svare
på dit spørgsmål

Jeg oplevede polske bydele overalt i USA da jeg var der. Joe the Plummer har
polske rødder

Jeg havde nogen til leje sidste år og Paris har haft ½ mio sådanne
blikkenslagere siden Nicetraktaten

Det er først for nylig jeg har interesseet mig for disse ting og du spørger
om hvad aldrig er publiceret her og hvis millionstore jødelejre i Sibirien
er oprettet, så er det ikke det samme som at registreringer er trykt

Ø Også kartoffeltyskere i DK kan ikke altid spores

> [...]
> Stalin har været død siden 1953. Er de dukket op igen siden?
> Nej, så hvis ikke tyskerne moksede dem af, så må russerne ha gjort det.

Ø Når familiens dygtigste mænd er rejst til Vesten før krigen eller
sendt til én lejr i krigsstart og syge, gamle, børn osv har nul håb,

Ø så dør mange af sress fx pr infektion

> Men Tyskerne sagde, de ville gøre det.

Ø AUSROTTEN JEWDOM = udvisning

Ø De fjernede alle rettigheder for
> jøder, de beslaglagde deres ejendom, og fordrev dem ind i ghettoer, og
> siden

Ingen tysker, jeg eller andre har påstået at man i krig er hensynsfuld når
man selv har ryggen mod muren.

At Auschwitz i starten havde træk og slip og swimmingpools for fanger, og
altid havde ulåste porte om dagen og ofte lignede en feriekoloni, betyder
ikke at nogen nutidig ville have holdt det ud længe.

> i koncentrationslejre. De allierede har fundet i hundrede tusindvis af
> lig.

Ø Som i Tiasomora kan man grave kirkegårdslig op overalt og fejltælle
og påstå beviser, men af de påståede 6 mio kz-myrdede er det vist kun
retsligt brugbare lig-beviser på et par tusinde, om end titusinde er
sandsynlige

> I Belzec har man senest i år 2000 fundet massegrave, der rummer 325.000
> dræbte.

Ø Dræbte eller døde.? Postulerer du skudhuller eller CN-gas-rester?

Ø En af disse transitlejre uden industri i det vestlige Polen har et
tekstilgaskammer. der er helt _blåt_ af CN-gasrester. Men intet sådant bevis
findes i samme røde mursten i de øvrige kz-lejes påståede menneskegaskamre,
ej heller med mindre CN-koncentration svarende til at lus er mere hårdføre
end mennesker.

Vi må vist være enige om at du bør skrive DØDE og ikke "dræbte" - ikke ?

Ellers hader du science.

CN-jon lig cyanidjon bindes ultraholdbart til jern i alle mursten og
udvaskes ikke af regn i århundreder- den danner berlinerblåt , Zyklon-B er
HCN opsuget i jordpulver. og evt tilsat duftstof

Hvis gængs retspleje overholdtes, så har Speers og Gørings advokater
overværet optælling af de hundredtusinder, men det er vist blandt det meget,
hvor virkeligheden rykker tæppet væk under dig.

Ø > Lejren var ubestridelig tysk. Og den rummede på intet tidspunkt
mere end 600
> fanger.
>
> Hvorfor skulle amerikanerne have behov for at skabe en holocaustmyte?
> De vandt jo. De dikterede betingelserne for tyskerne efterfølgende.

Ø Krigen var ikke startet , hvis ikke USA havde presset UK til en
alliance med Polen og havde internationale handelsjøder ikke meldt krig mod
Nazityskland i januar 1933 (se forside på London-avis) så var det måske ikke
lykkedes at få WW2 op at stå.

Ø Så man skulle med smart langtidsplanlagt holocaust-myte retfærdiggøre
sig overfor det isolationistiske flertal af USA-vælgere, som man havde
bedraget pr Pearl Harbour-løgn

> Hvorfor skulle Stalin hjælpe amerikanerne?

Ø De havde været nære allierede siden sommeren 1941 og russerne havde
tabt hurtigt til Hitler uden ½ mio lastbiler fra Detroit. som nåede frem
til Stalingrad i tide

> Konflikten mellem den vestlige verden og USSR stod klart fra første dag,
> efter at tyskerne var nedkæmpet.

Ø Ifølge Patton, ja, men der var også paradenumre i koldkrig,

Ø og USA sørgede for at USSR hurtigt kom med vedr sputnik og abombe og
marxistbriter som spioner.

> Det var efter devicen "Dine fjenders fjende er ikke nødvendigvis din ven"

Ø Ja ting er ikke så enkle som medierne fremstiller dem

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 04-11-08 04:19

"Bo Warming" <warmingbo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> interessant om topstyret målrettet mishandling forekom, og det tvivler
> jeg på, for der er fx ingen papirer fra Berlin om, at nogen skulle aflives

Topstyret målrettet mishandling er klart dokumenteret helt fra midten af
trediverne.
Hvad fanden vil du ellers kalde KZlejrene?
Eksklusive ferielejligheder?

> Ø At man pr toge og dødsmarcher hjalp fanger til at flygte fra den
> fremstormende røde hær var en barmhjertighedsgerning, eftersom man ikke
> havde meget at bruge fanger til.

Du glemmer, at tyskernes ihærdige sortering i fangerne gjorde, at de fanger,
der var tilbage, var fortrinsvis stærke mænd. Overladt til den Røde armé
kunne de meget hurtigt stille som en topmotiveret hærenhed, der ikke ville
skåne nogen tysk soldat. Desuden kunne deres arbejdskraft bruges i den
fortsatte kamp for at skaffe materiel til den tyske hær. Der var god grund
til at tvinge dem med.

> Ø Fanger der kendte til den røde hær ville meget nødig befries af den
> røde hær.

Iflg overlevende var det bestemt ikke tilfældet.

> [...]
> tyskere der blev amerikanske statsborgere var især dem der før krigen var
> rejst til USA via den transsibiriske jernbane.

Pogromerne fandt sted i det russisk ortodokse katolske zarstyre.

Rent faktisk var adskillige af ledende bolchevikker rent faktisk etniske
jøder.
Meget kan man beskylde kommunisterne for, men lige netop religion blev holdt
helt udenfor.
Rusland blev fuldstændigt sekuleret, og kirken mistede al magt under
kommunisterne.

Polske jøder kunne ingen steder rejse hen. USA havde de strammeste
indvandringsregler i mellemkrigstiden.
Der er heller ingen polske jøder af betydende antal i USA. Så det er ikke
her, de er rejst hen.

I din fablen om mulige andre løsninger overser du komplet det kæmpe krav der
er til infrastrukturen i at flytte en befolkning på 3 millioner mennesker.
Vi snakker om flere tusinde kilometere langs én jernbane.
Det vil tage flere år at gennemføre.
Der er en grund til at Operation Reinhard lejrene lå spredt ud over Polen.

> [...]
> Dengang vedtog man 6 mio dræbte så de 2½ genoplivede har man måske
> overført til en nyopfundet sort box med einstatzdræbte. Tal er taknemlige,

Alt det pis der er bare røgslør!
Massegrave for omtrent 325.000 jøder i Belzec er fundet 10 år efter, at USSR
kollapsede.
Luftfotos afslører, at lejren var tysk, at den blev demonteret, før russerne
nåede frem, og at området har ligget urørt siden.

> [...]
>
> Ø >>> Hvis de rykkede til Rusland, hvor er de så nu?

> Ø Landmænd slår ikke arbejdsheste ihjel. Men ingen har motiv til at

Nå, men hvis de ikke blev slået ihjel, hvor er deres efterkommere så nu?
En befolkningsgruppe på 3 millioner forsvinder ikke sporløst.
Antropologer ville forlængst have fundet dem.

> Ø Samuel Rachlin familien er blandt de millioner af jøder, der
> sendtes til Sibirien af Stalin i krigens start Læs dansk erindringsbog om
> Sibiriens-arbejde under krigen

Jeg kan ikke finde noget om, at millioner af jøder skulle være deporteret
til Sibirien.

> [...]
> nazistiske aflivninger, fordi Stalin behøvede at kommunistpartiers
> vælgere så Stalin som humanere end Hitler.

Og det bad USA Russerne om?
Tror du ikke, det var omvendt?

> [...]
> land som skulle være nyt jødisk land. Læs Wannsee.- papirer hvor endløsung

De vil stadig være synlige i form af religion, sprog og kultur. Nøjagtigt
som danske emigranter i dag er synlige i Argentina, til trods for at det var
tiptipóldefar, der rejste ud.

> Ø Ingen kan se den kinesiske mur fra rummet og at se millioner af
> jøder fra foto-fly kræver at de ikke arbejder i skove om dagen.

Du misser helt pointen.. en enklave af polske jøder vil stikke ud i en lokal
befolkning. De vil være lette at spotte i kraftr af deres handlinger i det
lokale samfund.
Du glemmer også, at USSR ikke eksisterer mere.

Den kinesiske mur kan rent faktisk ses fra rummet som den eneste
menneskeskabte bygningsstruktur.

> [...]
>
> Ø Lad mig drille dig med at efterspørge en kilde om dit "4 mio tal" -
> det vil jeg godt vædde et par kasser øl om

Der er ingen kilde til mine tal på mellem 2½ til 4 millioner polske jøder
idag. De bygger alene på det faktum, at befolkninger enten svagt degenerer
er stabile eller roligt stigende. Et voldsomt kollaps vil kræve et overgreb
om tyskernes under WWII.

> Jeg har ikke tjæk på hvor alle nulevende snese millioner af jøder lever.
>

> Ø USA bad Stalin om at fjerne beviser, så ingen i 1945-46 kunne
> svare på dit spørgsmål

Vrøvl! hvis befolkningen ikke er udryddet, så kan den let findes i dag.

> Jeg oplevede polske bydele overalt i USA da jeg var der. Joe the Plummer
> har polske rødder

Sikkert! men han er ikke jøde

> Jeg havde nogen til leje sidste år og Paris har haft ½ mio sådanne
> blikkenslagere siden Nicetraktaten

Så blikkenslagere er rejsende polske jøder?

> [...]
> spørger om hvad aldrig er publiceret her og hvis millionstore jødelejre i
> Sibirien er oprettet, så er det ikke det samme som at registreringer er

Hvis den polske jødiske befolkning lever i bedste velgående i Sibirien eller
andre steder i Rusland, ville det være et kæmpe scoop for enhver avis at
publicere disse opdagelser. Det ville stå tykt beskrevet i National
Geographic. Det ville være komplet umuligt at holde hemmeligt.

> Ø Også kartoffeltyskere i DK kan ikke altid spores

Det kan de da.Hvis man vil afdække folks afstamning er det ikke specielt
vanskeligt.
Tyskerne er til gengæld opslugt i samfundet, fordi de ikke har afvigende
kultur.

> Ø Når familiens dygtigste mænd er rejst til Vesten før krigen eller
> sendt til én lejr i krigsstart og syge, gamle, børn osv har nul håb,

Det var ellers sunde mænd, der blev brugt som slavearbejdere i Tyske
koncentrationslejre.

> Ø så dør mange af sress fx pr infektion

> Ø AUSROTTEN JEWDOM = udvisning

Det har vi tidligere debatteret til hudløshed. Det er vrøvl.
Desuden er Ausrotten tysk og jewdom engelsk. Det tyske ord er Judentum.

> [...]
> bevis findes i samme røde mursten i de øvrige kz-lejes påståede
> menneskegaskamre, ej heller med mindre CN-koncentration svarende til at

Operation Reinhard lejrene Sobibor, Triblinka og Belzec brugte ikke Zyklon
B. men Kulilteforgiftning via forbrændingsmotorer.

> [...]
>
> Ø De havde været nære allierede siden sommeren 1941 og russerne havde
> tabt hurtigt til Hitler uden ½ mio lastbiler fra Detroit. som nåede frem

USA og USSR havde en fælles fjende i Tyskland. Det betød ikke, at de var
venner.
Havde Tyskland istedet for at rulle ind i Polen gået udenom og trampet ind i
USSR istedet havde alle lederne af den vestlige verden klappet istedet for
at gå i krig.

Englænderne og Frankrig lovede Finland tropper i kampen mod Stalin men kunne
ikke levere, da Norge og Sverige nægtede dem adgang til deres territorier.

> Ø Ja ting er ikke så enkle som medierne fremstiller dem

Hvis du nu gik igennem dit tankespind, vil du opdage, at du har gjort
verdenen 100 gange mere kompleks end den i virkeligheden er.

Jeg stopper her.
At fortsætte diskussionen er frugtesløs, og det tager alt for meget af min
energi og tid.
Jeg har andre bedre ting at tage mig til

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 04-11-08 04:31

> "Bo Warming" <warmingbo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Topstyret målrettet mishandling er klart dokumenteret helt fra midten af
> trediverne.
> Hvad fanden vil du ellers kalde KZlejrene?

Shit happens - + nazier behøvede arbejskraft

> [...]
> var god grund til at tvinge dem med.

> Iflg overlevende var det bestemt ikke tilfældet.

"Befries" man af russere er eet klogt at simulere taknemlig

Mange gjorde, men ikke flertallet

> Pogromerne fandt sted i det russisk ortodokse katolske zarstyre.

Antisemiktisme i Rusland var også stærk under Stalin

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 05-11-08 04:17

> Shit happens - + nazier behøvede arbejskraft

Det kan man så bruge som argument i alle tilfælde af genoside - Også for
kommunisterne i Rusland.

> "Befries" man af russere er eet klogt at simulere taknemlig

Også 40 år efter? Eller endnu senere?

> Mange gjorde, men ikke flertallet

Amerikanerne ville som alle andre lande ikke vide af de polske jøder.
De som slap ind, havde i forvejen familierelationer med rige amerikanske
jøder.
Resten havde ingen steder at flygte hen.
Polske jøders emmigration til US fandt sted i 1948 og det drejer sig kun om
relativt få tusinde.

> Antisemiktisme i Rusland var også stærk under Stalin

Nej faktisk ikke. Lenin valgte at gå mod antisemmitisme, Han blandede
faktisk antisemitisme og klassekamp sammen, og Stalin fastholdt den linie.
Men faktisk emigrerede en del russiske jøder til Polen, fordi kommunisterne
forbød al religion og beslaglagde synagoger i lighd med kirker og andre
religiøse huse.
Russiske jøder havde dengang ret til at rejse til Polen pga dn oprindelige
fredstraktat.

Antisemetisme var faktisk forbudt ved lov i USSR.

Først i 1948 opstod der ballade i USSR.

Du følger aldrig links, jeg gir dig? endsige læser materialet?

Fra : Bo Warming

Dato : 05-11-08 05:18

> Det kan man så bruge som argument i alle tilfælde af genoside - Også for
> kommunisterne i Rusland.

sføli

krig er krig

> Også 40 år efter? Eller endnu senere?

Da russerne nærmede sig kz-lejre kunne fanger vælge at blive, men de flese
ville helst med på "dødsmarcher" væk fra DenRødeHær
Tal med HelgeKjærulff, kommunistisk sekretær i kz dengang - han lever i
Bernadottealderdomshjem nær Holbæk