Einstein gjordes sexet af GPS-løgn
Fra : Bo Warming

Dato : 30-10-08 10:35

Einstein gjordes sexet af GPS-løgn
Patentmusen med den højmatematiske relativitetsteori, som især Einsteins
kone havde udtænkt, var der ikke meget grin ved, og USA-jøder ønskede et
symbol på, at jøder ikke kun er geniale til spekulation og skuespil, så de
headhuntede ham fra Tyskland til Princeton i 1932, og da man skulle gøre
Tyskland til fjendebillede producerede man Hollywood-filmen "Diktatoren" med
Chaplin og man fik en nazi til i 1933 at kræve fængsling af Einstein mens
han var kortvarigt på Europa-rejse og kortvarigt og farefrit i Tyskland.
Einstein var ikke flygtning i USA, for Nyrnberglove var ikke indført, men
den myte skabtes og er 100% + 100% løgn
Einstein var ignorant om abombe, men nogle eksperter på feltet fik ham til
at lægge signatur til deres brev om, at USA skulle udvikle a-bombe, så da
bomberne var faldet, løj man, at Emc2formlen var medvirkende.

USA's var hurtigere end USSR til at snuppe det allerbedste krigsbytte,
nemlig raketgeniet Wernher von Braun, hvis V1+2 fornyelser havde kostet 10%
af USA's under krigen, men givet milliarder af gange bedre resultater.
Dermed var månefærd-ligegyldigheden forudsigelig. og det var også muligheden
for satelitter som radiopejle-fixpunkter til stedbestemmelse, GPS.
Almindelig trigonometri og Ole Rømers beregninger af lysets hastighed var
forudsigeligt gavnlige, og da USA angreb Irak i golf-1 krigen var
GPS-teknikken på skinner og hjalp de intelligente bombninger. Tekniske
detaljer var hemmelighedsstemplede indtil lidt før golf-2, hvor GPS var
blevet forbruger-scoop i biler.
Forbuden frugt smager bedst, er smart markedsføring.
I den tid hvor ingen måtte vide om den komplicerede komputerteknik bag GPS,
var Einstein-PR-folkene smarte og gjorde deres showman opreklameret som
bidragyder til GPS.
Pointen var, at Einstein havde teoretiseret om tog, der kører inde i tog,
begge med hastigheds-fremdrift svarende til nær lysets hastighed.
Einstein havde grundløst vedtaget, at intet kan overgå lyset i hastighed og
lavede en formel for, hvordan de to togs hastigheder kan lægges sammen og
aldrig nå helt op på lysets hastighed.
Dette tankespind er aldrig efterprøvet for de hurtigste raketter er langt,
langt under 1% af lyshastigheden.
Men GPS-sateliternes radiobølger får lidt ekstra hastighed, og der er
dusinvis af faktorer, der skal kompenseres og approximeres af computeren,
når sted-data fra fx 3 satelitter når tilbage til jorden og geografiske
koordinater beregnes.
Der er både dynamiske og stationære forhold der skal underkastes "de
succesive approximationrs princip" for at stedbestemmelsen bliver præcis.
Da man frigav teknikken til andet end militærbrug var der mirakler i en ny
forbedret præcision fra ti til en meter, så dette helt overdøvede al
interesse for at sætte sig ind i, om der reelt er relativity inde i
fejlkilde-kompensationen.
Der er uskrevne love blandt fysikere, som alle ser op til USA, så ingen
turde modsige påstanden om, at GPS står og falder med GPS

Af de nedenstående Einstein-citater fremgår, at også vedr lysets krumning
ved et solformørkelseseksperiment vedr Venus markedsførte man hans teori og
fandt en afvigelse, som kunne tages til indtægt for relativity. Den beviser
dog ikke, at krumt-univers og tngdeafbøjning af lys, er en sandhed, men
den modbeviste heller ikke, og det er nok, når populærjournalister er
ukritiske og pro-amerikanske.

Kina tør næppe afsløre USA, der skylder dem trillioner af $ og måske aldrig
betaler tilbage.

Albert Einstein tysk-amerikans
k fysiker-filosof (1879-1955)

Intellektekter har et skarpt øje overfor metoder og værktøjer, men blind
over for mål og værdier. Einstein
Ethical axioms are found and tested not very differently from the axioms of
science. Truth is what stands the test of experience.
Hvorfor sørger du ikke for et mere velplejet udseende" spurgte en journalist
den feterede talkshow-star og fysiker Albert Einstein i 1949 og han svarede
"Hvis jeg brugte mere tid på at soignere mig , ville jeg ikke være den jeg
er - det ville gøre skade"
(DiscoveryTV 14.10.06)

Mit supplement: Stenaldermandens genetiske aversion mod lig og lort lugt
holdt ham væk fra farligt inficeret drikkevand, men hvis en dansker idag tør
stå ved sin naturlige kropslugt, og en hysterisk dømmesyg oplever problem i
det, så er denne 100% den kritisable.
Hvis man rør ved S-togspassagerer i myldretidstrængsel og smitter af, så de
udfra deres normer må bryde aftale for at skaffe sig pletfrit tøj, så er man
asocial.
Men at være videnskabeligt sandhedsøgende pioner for afslappet hygiejne ved
at være doven, er der i andre tilfælde næppe noget asocialt i. Kan du
forestille dig noget?
Arbejder man i et lille rum med hysteriske reaktionære kolleger i timevis,
og ved at de får hovedpine pr selvsuggestion, ved at de føler sig
nedværdiget ved at skulle have en lugtende person som ligemand, så bør måske
en arbejdsgiver få tingene til at glide ved at retlede den trailblazende
Einstein-wannabe.
Men samvær i få minutter er ikke noget, der efterlader smerter i næsen.

Hvis du skal beskrive sandheden, så overlad elegancen til skrædderen."
Albert Einstein

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and
I'm not sure about the former."
- Albert Einstein
Det er beskæmmende at vi lever i en tid, hvor det er lettere at sprænge et
atom end en norm. A Einstein.
Bohr:"Hold op med at fortælle Gud hvordan han skal opføre sig"
Einstein:Gud spiller ikke med terninger"
Bohr" Ikke alene spiller Gud med terninger, han snyder også"
Bohr:"Hold op med at fortælle Gud hvordan han skal opføre sig"
Einstein:Gud spiller ikke med terninger"
Bohr" Ikke alene spiller Gud med terninger, han snyder også"

Jeg forstår ikke noget, der er indviklet. Albert Einstein som svar på
spørgsmålet: Hvad er Deres hemmelighed?

Ikke alt hvad der kan tælles, tæller og ikke alt der tæller, kan tælles.
Matematikken handler udelukkende om begrebernes forhold til hinanden uden
hensyn til deres forhold til erfaringen. Albert Einstein

"The only real valuable thing is intuition."Albert Einstein
Fantasi er vigtigere end viden. Albert Einstein
Det, som er sværest at forstå i verden, er indkomstskat. Albert Einstein
Personligheder bliver ikke formet af af smukke taler, men gennem arbejde og
egne præstationer. Einstein
Verden er farlig at leve i. Ikke på grund af dem, der gør ondt; men på grund
af dem, der ser på det og lader dem gøre det. Albert Einstein

Romanforfatteren Hermann Sudermann, som jeg respekterer lider af "nationalisme"
som jeg betragter som en dybt indgroet sygdom , som man må opdrages ud af,
man kan ikke rystes ud af den. Einstein
"De allierede brugte dumdumkugler først, men vi brugte giftgasbomber først "
Einstein om WW1
Jeg bliver mindre generet når jeg rejser på tredie klasse. Einstein
Weizmann benægtede at have haft at gøre med opfindelsen af TNT - jeg
benægtede atombombemedvirken Einstein
Jeg tror på Spinozas Gud, er åbenbarer sig i alt eksisterendes harmonii,
ikke på en Gud, der beskæftiger sig med menneskets skæbne og handlinger.
Einstein
Sønnen med Mileva , Edward Einstein blev sindsyg, fordi han kunne lige så
meget om psykoanalyse som lægerne, så de kunne ikke helbrede ham - påstod
faderen Einstein.
"Krig er biologisk sund "Freud .
"Einstein forstår sig lige så lidt på psykologi som jeg forstår mig på
fysik "Freud
"Einstein er fuldstændig skør", sagde en konkurerende teoretisk fysiker J
Robert Oppenhagen
"Einsteins genialitet fører til Hiroshima". Pablo Picasso
1932 kunne Einstein ikke tage endelig bestemmelse, men havde rejst i Kina og
især USA og var blevet meget knyttet til dette land. Den amerikanske forsker
Abraham Flexner havde tilbudt ham stilling ved Institute of Advanced Study i
Princeton, New Jersey - han kunne få helt betingelser som han ville. På det
tidspunkt var det ganske klart, sagde Flexner, at Einstein ville komme til
USA". Peter Michelmore , "Einstein" 1966, side 136-37
Og side 144 Berliner Lokal-Anzeiger : "Godt nyt fra Einstein - han kommer
ikke tilbage... Der er ikke brug for relativitet hos os nu. Tværtimod.
Bebreber som national ære og fædrelandskærlighed som Herr Einstein ønskede
at afskaffe, er blevet absollutte værdier for os. Einstein og hans kone gik
ombord i Belgenland på vej til Antwerpen 17 marts 1933. På skibet læste
Einstein at jødiske læger og dommere var blevet afskedigede
158 Juleaften forlod 1934 Einstein sit skjulesteed i Manhattan for at se en
film på Broadway om den internationale våbenhandlere Dealers in Death. Det
var hans første og sidste besøg på Broadwayjødisk helgen.
Der findes to ting, som er uendelige: universet og den menneskelige dumhed.
Og når det gælder universet, er jeg endda ikke helt sikker.

- Albert Einstein -
For os overbeviste fysikere er skellet mellem fortid, nutid og fremtid kun
en illusion. Selvom den også er hårdnakket. Einstein citeret af CandScient
Jesper Hoffmeyer, Politiken 29-10-2008
"Does New York stop at this train"Einstein
The most evil is what we DON'T do. Albert Einstein
Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen.Albert
Einstein
I never think of the future. It comes soon enough.Albert Einstein
Jeg tænker aldrig på fremtiden. Den kommer tidsnok.Albert Einstein
Nationalisme er en børnesygdom. Det er menneskehedens mæslinger.Albert
Einstein
The witty head, who defined upbringing like this, was not wrong: whatever is
left, when you have forgotten everything you have learned in school.Albert
Einstein
A hundred time every day I remind myself that my inner and outer life depend
on the labours of other men, living and dead, and that I must exert myself
in order to give in the same measure as I have rec eived.Albert Einstein
Few people are capable of expressing with equanimity opinions which differ
from the prejudices of their social environment.Albert Einstein
The man who regards his own life and that of his fellow creatures as
meaningless is not merely unhappy but hardly fit for life.Albert Einstein
If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is
play; and z is keeping your mouth shut.Albert Einstein
Relativitetsteori: Når en mand sidder sammen med en smuk pige i en time,
forkommer det ham som et minut. Når en mand sidder i en varm ovn i et minut
forkommeer det ham længere end en time. Det er relativitet Albert Einstein
The process of scientific discovery is, in effect, a continual flight from
wonder.Albert Einstein
Videnskab uden religion er lam. Religion uden videnskab er blind.Albert
Einstein
Never did Mozart write for eternity, and it is for precisely that reason
that much of what he wrote is for eternity.Albert Einstein
It is impossible to get anywhere ` without sinning against reason.Albert
Einstein
The important thing is not to stop questioning.Albert Einstein
Science is the attempt to make the chaotic diversity of our sense-experience
correspond to a logically uniform system of thought.Albert Einstein
`I do not believe that civilization will be wiped out in a war fought with
the atomic bomb. Perhaps two-thirds of the people of the earthwill be
killed.'- Albert Einstein
`I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV
will be fought with sticks and stones.Albert Einstein (1879-1955)
"God is subtle but he is not malicios" Einstein
"God does not play dice"Einstein
"Equations are more important to me, because politics is for the present,
but an equation is for eternity" Einstein
"Nationalism is an infantile sickness, it is the measels of the human race.
Einstein.
"The unleashed power of the atom has changed everyting save our modes of
thinking and we thus drift towards a human catastrophe" Einstein
The most evil is what we don't do
"Ethical axioms are found and tested not very differently from the axioms of
science. Truth is what stands the test of experience." Einstein
"Imagination is more important than knowledge " Albert Einstein
"Hvis min teori viser sig at være rigtig, vil tyskerne sige at jeg er en
stor tysker og franskmændene vil sige at jeg er et stort menneske.
Hvis min teori viser sig at være forkert, vil franskmændene sige at jeg er
en beskidt tysker, og tyskerne at jeg er en beskidt jøde" Einstein