Epidexipteryx hui
Fra : Per Rønne

Dato : 24-10-08 14:25

Ja, så er der fundet endnu en dinosaur-forfader til fuglene; i dette
tilfælde den hidtil ældste.

Fjerene havde tilsyneladende samme funktion som påfuglehannens hale, og
intet med flyvning at gøre:

<http://www.videnskab.dk/content/dk/naturvidenskab/sex_fik_fugle_op_at_f
lyve>

- som også indeholder link til den orpdindelige artikel i Nature.

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : kaz

Dato : 26-10-08 11:30

"Per Rønne" wrote:
> Ja, så er der fundet endnu en dinosaur-forfader til fuglene; i dette
> tilfælde den hidtil ældste.

eventyr for voksne.

Fra : Per Rønne

Dato : 26-10-08 12:29

kaz <kazai@yahoo.de> wrote:

> eventyr for voksne.

Åeh, endnu en der mener at Gud skabte alverden søndag 23. oktober 4004
fKr, kl. 9:00 ... i tidens /lingo/ kaldet ID.

<http://www.lhup.edu/~dsimanek/ussher.htm>
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : kaz

Dato : 26-10-08 13:16

"Per Rønne" wrote:

> Åeh, endnu en der mener at Gud skabte alverden søndag 23. oktober 4004
> fKr, kl. 9:00 ... i tidens /lingo/ kaldet ID.

Måske. Brug lige indersiden af hovedet...prøv nu at forstå hvorfor det er
eventyr det der. Du kan få 10x gæt.

Fra : Per Rønne

Dato : 26-10-08 15:15

kaz <kazai@yahoo.de> wrote:

> Måske. Brug lige indersiden af hovedet...prøv nu at forstå hvorfor det er
> eventyr det der. Du kan få 10x gæt.

Det er altså dig der har et problem.

EOD.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : kaz

Dato : 26-10-08 15:43

"Per Rønne" wrote:
> kaz <kazai@yahoo.de> wrote:

[...]
> Det er altså dig der har et problem.

Nåh, Per, hvis du mener det kan stå alene, så gerne for mig. Jeg har mange
problemer, det her er ikke et af dem.

Fra : Peter BP

Dato : 28-10-08 18:46

kaz <kazai@yahoo.de> wrote:

> [...]
> >
> Nåh, Per, hvis du mener det kan stå alene, så gerne for mig. Jeg har mange
> problemer, det her er ikke et af dem.

Jo, det er det. Men naturligvis kun hvis sandhed er noget du går efter.
- ellers ikke.

Jeg vil anbefale dk.livssyn for dig.

--
"Another difference between Milton and myself is that everything
reminds Milton of the money supply. Well, everything reminds me of

Fra : Vidal

Dato : 26-10-08 19:31

kaz skrev:

> Du kan få 10x gæt.

Kan du ikke selv bringe argumentet, istedet for at
forlange andre skal komme med det. Det ville gøre
sagen enklere.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : kaz

Dato : 26-10-08 20:04

Vidal wrote:

> Kan du ikke selv bringe argumentet, istedet for at
> forlange andre skal komme med det. Det ville gøre
> sagen enklere.

prøv at læse den artilkel, det burde opklare mysteriet.

Fra : Bo Warming

Dato : 27-10-08 19:25

FRYSETØRREDE SKRÆMPLANER OMFATTEDE I IRMA ENGANG
persille, kørvel og dild - hvorfor ikke SKARNTYDE

og cyankalium bør sælges i Mata, for det smager stærkt så ingen kanforgifes
mod deres vilje

Hvidkitlede og andre præster tror at verden forbedres af at man gejler
hinanden op til falsk livsglæde om, at bægeret er halvt fuldt ikke halvt
domt Så de forbbyder ytringsfrihed om selvmord. DET ER DUMT

Fra : Ivar

Dato : 27-10-08 22:08

Vidal skrev:

> Kan du ikke selv bringe argumentet, istedet for at
> forlange andre skal komme med det. Det ville gøre
> sagen enklere.

Kaz forstår ikke artiklen, så for ham fremgår det som et eventyr.

Ivar Magnusson

--
Bruger du Outlook Express?
Se her, hvad den gratis MesNews kan:

Fra : kaz

Dato : 28-10-08 09:58

Ivar wrote:

> Kaz forstår ikke artiklen, så for ham fremgår det som et eventyr.

Tilstår, jeg forstår ikke artiklen, vel og mærke som andet end eventyr.
Jordforbindelse mangler.

Kan du forklare den for mig

Fra : Rado

Dato : 28-10-08 13:13

On Tue, 28 Oct 2008 09:58:26 +0100, "kaz" <kazai@yahoo.de> wrote:

>Tilstår, jeg forstår ikke artiklen, vel og mærke som andet end eventyr.

Du er ikke den eneste:

http://creationsafaris.com/crev200810.htm#20081022a

--
Rado
"The really valuable thing is the Intuition. The intellect

Fra : Ivar

Dato : 28-10-08 18:52

Rado skrev:

> Du er ikke den eneste:

> http://creationsafaris.com/crev200810.htm#20081022a

Alt fossilt materiale der kommer fra Kina, vil jeg tvivle på.
Men teksten i det link du henviser til er en gang vrøvl.
Fx. står der at Epidexipteryx er for "ung" til at et link
mellem dinosaurer og fugle. For det første er den ældre end
Archaeopteryx (som kun religiøse benægter er halvt dinosaur og
halvt fugl), og for det andet kunne den være et link selvom
den levede i dag.

Ivar Magnusson

--
Træt af Outlook Express? Prøv dog noget nyt !!!
MesNews er lige til at gå til.

Fra : Ivar

Dato : 28-10-08 18:41

kaz skrev:

> Kan du forklare den for mig

Der er ikke noget at forklare. Den information artiklen indeholder
kan ikke udpensles mere.

Ivar Magnusson

Fra : Peter BP

Dato : 28-10-08 18:46

kaz <kazai@yahoo.de> wrote:

> Måske. Brug lige indersiden af hovedet...prøv nu at forstå hvorfor det er
> eventyr det der. Du kan få 10x gæt.

Så smipepr du måske for at bevise dine påstande?

Prøv igen, kaz.

Fra : kaz

Dato : 29-10-08 21:28

Peter BP wrote:

> Så smipepr du måske for at bevise dine påstande?

Åbenbart en del overtro her i gruppen.

Fra : Peter BP

Dato : 29-10-08 22:04

kaz <kazai@yahoo.de> wrote:

> Åbenbart en del overtro her i gruppen.

Jada.

Fra : Rado

Dato : 27-10-08 01:03

On Sun, 26 Oct 2008 12:28:59 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Åeh, endnu en der mener at Gud skabte alverden søndag 23. oktober 4004
>fKr, kl. 9:00 ... i tidens /lingo/ kaldet ID.

Jeg tror kun det er et lille mindretal at ID tilhængere der tror at
verden blev skabt for 6000 år siden.

ID = intelligent design, noget der anvendes i alle mulige sammenhænge
i bl.a. industrien og militæret. Gud har så hugget ideen og brugt den
til at designe levende væsener med. Mennesket er faktisk en kopi at
den smarte opfindelse "robotten", mere præcist Protocol Droid typen:

http://en.wikipedia.org/wiki/C-3PO

Fra : Peter BP

Dato : 29-10-08 01:00

Rado <rado@fjernpost1.tele.dk> wrote:

> Jeg tror kun det er et lille mindretal at ID tilhængere der tror at
> verden blev skabt for 6000 år siden.

Du tror.

Faktum er at det tog sølle 2 år før den absolutte størstedel af
kreationistliteraturen gik fra at tale om "kreationisme" til at tale om
"intelligent design".

Dette fortalte Ken Miller også om under en af sine forelæsninger om
emnet.

> ID = intelligent design, noget der anvendes i alle mulige sammenhænge
> i bl.a. industrien og militæret.

Fin stråmand, men det er ikke relevant for debat biologisk evolution.

> Gud har så hugget ideen og brugt den
> til at designe levende væsener med.

Du siger altså at mennesket kom før gud? Interessant.

>Mennesket er faktisk en kopi at
> den smarte opfindelse "robotten", mere præcist Protocol Droid typen:
>
> http://en.wikipedia.org/wiki/C-3PO

??????!