Nogen, der har købt SE C905?
Fra : Steen Suder, privat

Dato : 02-11-08 20:49

Er der nogen, der har haft held til at købe og allerede få leveret
SonyEricsson C905? Hvor?

Komplett har tilsyneladende den sorte model på lager:
<http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=375740>

- Men flere netshops "fifler" med lagerstatus på de helt nye ting (uden
at jeg dog mener at Komplett gør det

--
Steen Suder

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 02-11-08 21:22

"Steen Suder, privat" <sfs_news_spam@suder.dk> wrote in

> Er der nogen, der har haft held til at købe og allerede få leveret
> SonyEricsson C905? Hvor?

Har købt den (læs: den er lagt til side, skal hente den i morgen) i 3's
shop i Bilka. De har ikke ret mange på lager.

3's webshop siger 2-5 dages levering.

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 02-11-08 22:12

Henrik Stidsen skrev:
> "Steen Suder, privat" <sfs_news_spam@suder.dk> wrote in

> Har købt den (læs: den er lagt til side, skal hente den i morgen) i 3's
> shop i Bilka. De har ikke ret mange på lager.
>
> 3's webshop siger 2-5 dages levering.

Lækkert.

Hvordan med non-3-udgaver?

--
Steen Suder

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 02-11-08 23:02

"Steen Suder, privat" <sfs_news_spam@suder.dk> skrev :

>Hvordan med non-3-udgaver?

TDC har den.

(i hvert fald i fredags i butikken i Slagelse, har ikke købt den
(eller nogen anden))
--
Kerim

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 02-11-08 23:05

> Lækkert.

> Hvordan med non-3-udgaver?

TDC butikkerne har den.

Telmore har den (500kr billigere end den du selv linkede til).

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 03-11-08 00:05

min nabo har fået den.... sad og legede lidt med den idag... fin fin:)

Fra : Mikael Schøler

Dato : 03-11-08 20:56

Steen Suder, privat wrote:
> [...]
> <http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=375740>
>
> - Men flere netshops "fifler" med lagerstatus på de helt nye ting (uden

En kollega har fået den. umiddelbart virker den fin, noget tung dog men fin.