Celle info
Fra : Anders

Dato : 02-11-08 16:53

Hej

Hvor slår man Celle info til og fra på en K660i ?
- Har læst manualen forlæns og baglæns uden at støde på noget der ligner det
jeg søger efter.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 02-11-08 17:04

"Anders" <anders.forst@gmail.com> wrote in

> Hvor slår man Celle info til og fra på en K660i ?
> - Har læst manualen forlæns og baglæns uden at støde på noget der
> ligner det jeg søger efter.

Under beskedindstillinger, det er ikke sikkert det findes som selvstændig
menu. Hvis det ikke gør skal du bede den abonnere på kanal 50 på cell
broadcast.

Fra : Anders

Dato : 04-11-08 06:43

"Henrik Stidsen" <inbox@henrikstidsen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Under beskedindstillinger, det er ikke sikkert det findes som selvstændig
> menu. Hvis det ikke gør skal du bede den abonnere på kanal 50 på cell

Tror du har misforstået mit spørgsmål, eller også er mit spørgsmål forkert
formuleret...

Men det jeg søger, er at man kan se på sit display, hvilken mast man får sit
signal fra....

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 04-11-08 13:36

"Anders" <anders.forst@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Men det jeg søger, er at man kan se på sit display, hvilken mast man
> får sit signal fra....

Hvem er din udbyder ? ikke alle sender disse info !

--
ad

Fra : Rander

Dato : 04-11-08 15:45

Awul Dasfilshabeda skrev noget i denne stil, den 04-11-2008 13:35:
> Hvem er din udbyder ? ikke alle sender disse info !

Nej, så vidt jeg ved er det kun TDC's master der sender dem - og kun på
2G-masterne (jeg får i hvert flad ikke ngoet info når telefonen kører på
3G)...

http://bamsepetting.dk

Hvis kronprinsen ikke vil overtage kongeriget, så må arveprinsen.
(Brian, 8 år)

Fra : Frank Damgaard

Dato : 04-11-08 16:30

Rander skrev:

> Nej, så vidt jeg ved er det kun TDC's master der sender dem - og kun på
> 2G-masterne (jeg får i hvert flad ikke ngoet info når telefonen kører på
> 3G)...

Telia sender også celle info.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 04-11-08 18:52

> Tror du har misforstået mit spørgsmål, eller også er mit spørgsmål
> forkert formuleret...

Ingen af delene :)

> Men det jeg søger, er at man kan se på sit display, hvilken mast man
> får sit signal fra....

Hvilket er præcis det jeg svarer på - men det er ikke alle udbydere der
sender celle info.

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 02-11-08 17:29

> [...]
>
> Hvor slår man Celle info til og fra på en K660i ?
> - Har læst manualen forlæns og baglæns uden at støde på noget der

Fra
http://kundeservice.tdc.dk/privat/mobil/manual/

Slå visning af celleinformation til eller fra
Find "Celleinformation"

Tryk på Navigationstasten for at åbne hovedmenuen.
Find Meddelelser, og tryk på Navigationstasten.
Find Indstillinger, og tryk på Navigationstasten.
Find Områdeinfo, og tryk på Navigationstasten.
Find Celleinformation, og tryk på Navigationstasten.

--
ad