Sammenfletning af ny sms med tidligere sen~
Fra : KR

Dato : 01-11-08 16:41

Jeg sendte en sms til min far i går. Han havde svært ved at forstå min sms,
og det kunne jeg godt forstå, da jeg så min sms på hans telefon i dag.
Den sms jeg sendte til ham i går, havde fået tilføjet det sidste af en sms,
jeg sendte til ham for mindst et par uger siden.

Hvordan pokker kan det lade sig gøre?

Det var da godt, at det var en gammel besked til ham selv, der havde sneget
sig ind i den nye, det ville være værre, hvis det var en sms, der havde
været til en anden, der var med i den nye sms til min far.
--
Mvh. KR

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 01-11-08 16:55

"KR" <nospam@invalid> wrote in

> [...]

> sneget sig ind i den nye, det ville være værre, hvis det var en sms,
> der havde været til en anden, der var med i den nye sms til min far.

Sandsynligvis har der været leveringsproblemer på den første SMS du sendte
og en del af den er så sendt flere gange. Hvis den har fået første halvdel
2 gange og anden halvdel 3 gange kan den måske stå og afvente første
halvdel temmelig længe. Når der så kommer en ny besked den - muligvis
fejlagtigt - opfatter som værende første halvdel af den besked den har på
lager så matcher den dem og viser dem som en enkelt besked.

Fra : KR

Dato : 05-11-08 00:17

"Henrik Stidsen" <inbox@henrikstidsen.dk> skrev
> [...]
> fejlagtigt - opfatter som værende første halvdel af den besked den har på
> lager så matcher den dem og viser dem som en enkelt besked.

Tak for dit svar.
Jeg kan huske, at jeg havde en sms til at stå og vente i flere timer, før
den
blev sendt for nogen tid siden, måske var netop den sms, som gik delvist
igen
i den nye sms. Men det er da underligt, at en gammel sms, der er slettet for
længst fra min telefon, bliver hæftet på en ny sms, men det kan altså ske
så.
--
Mvh. KR

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 05-11-08 00:24

"KR" <nospam@invalid> wrote in

> Men det er da underligt, at en gammel sms, der er slettet for
> længst fra min telefon, bliver hæftet på en ny sms, men det kan altså
> ske så.

Det er nok nærmere sket på modtager telefonen.