LG U8210
Fra : Finn Bornhuus

Dato : 01-11-08 12:53

Hej Gruppe.

Jeg har arvet en LG mobiltelefon, denne har camera indbygget og mit problem
er nu, det program der skal installeres på min pc mangler, jeg har forsøgt
med nettet, men ikke fået noget resultat.
Er der en i denne gruppe der kan henvise til et downloadsted, hvor jeg kan
hente fielen, så jeg kan overfører billederne, jeg bruger XP.

Mange hilsner.

Finn.

Fra : Anders

Dato : 01-11-08 13:20

"Finn Bornhuus" <f.bornhuus@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der en i denne gruppe der kan henvise til et downloadsted, hvor jeg kan
> hente fielen, så jeg kan overfører billederne, jeg bruger XP.

Hvad hedder programmet ?

Fra : M.N.

Dato : 01-11-08 15:13

"Finn Bornhuus" <f.bornhuus@mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Er der en i denne gruppe der kan henvise til et downloadsted, hvor jeg kan
> hente fielen, så jeg kan overfører billederne, jeg bruger XP.

Måske her:
http://dk.lgmobile.com/web/web.product.manualSoftwareRF.laf

Mogens

Fra : Finn Bornhuus

Dato : 01-11-08 21:34

"M.N." <willemoesgade@gPOST.nospam> skrev i meddelelsen

> Måske her:
> http://dk.lgmobile.com/web/web.product.manualSoftwareRF.laf
>
> Mogens

Det jeg mangler er den fiel der skal instaleres på PCen, så den kan
overfører billeder fra telefonen, telefonen er en U 8210.

Finn

Fra : M.N.

Dato : 02-11-08 21:08

> "M.N." <willemoesgade@gPOST.nospam> skrev i meddelelsen

> Det jeg mangler er den fiel der skal instaleres på PCen, så den kan
> overfører billeder fra telefonen, telefonen er en U 8210.

Og du har prøvet det link jeg sendte dig?

Mogens