Sony E. K850i
Fra : Lyrik

Dato : 30-10-08 11:54

Har lige fået min kones aflagte telefon til afløsning for min gamle Nokia
6280. Jeg må sige at den er et teknisk vidunder. Nu vil jeg gerne spørge
om jeg kan skifte PIN-koden ud? Altså den man skal taste ind når man tænder
den? Sådan at forstå at jeg selv kan vælge de 4 tal?

Eller alternativt kan man slippe for at taste den ind?

Jeg vil blive meget glad for et positivt svar.

Hilsen
Jens

Fra : Anders

Dato : 30-10-08 12:33

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Eller alternativt kan man slippe for at taste den ind?
>
> Jeg vil blive meget glad for et positivt svar.

Du kan jo slå det fra, så den ikke spørger hver gang (lidt irreterende).

Kan ikke helt lige huske, hvordan man gør, men du har sikkert fået en manual
til mobilen, og der står det garanteret.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 30-10-08 13:21

Lyrik skrev:

> Jeg vil blive meget glad for et positivt svar.

På min SE W810 er det:

Menu => Indstillinger => Generelt => Låse => SIM-lås => Skift PIN-kode
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Lyrik

Dato : 31-10-08 12:05

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen

> På min SE W810 er det:
>
> Menu => Indstillinger => Generelt => Låse => SIM-lås => Skift PIN-kode
> [...]
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Tak for hintet! Nu er den healet og spreder sine kosmiske farver. Damn good
phone! Det hed Indstillinger=>sikkerhed=>låse=>simbeskyttelse=>skift pin.
Den har også noget der hedder pin2? Gad vide hvad det er for noget?
Endnu engang tak til alle der deltog.

Hilsen Jens-som er en glad mand.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 31-10-08 23:53

Lyrik skrev:

> Den har
> også noget der hedder pin2?

Samme hér

> Gad vide hvad det er for noget?

Ved jeg ikke
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Kim Schmidt Wind

Dato : 01-11-08 06:29

> Samme hér

> Ved jeg ikke
> --
> Med venlig hilsen
> Hans
> www.zofiaoghans.dk

Såvidt vidt jeg husker så bruges det til at programmere telefon.
Hvis man som ejer og betaler af telefonregningen ikke vil have at brugeren
ringer til andre end de telefonnummerer der er langt ind i telefon.

Kim

Fra : Lars Raaby

Dato : 01-11-08 07:02

Lyrik skrev:

> [...]
> Indstillinger=>sikkerhed=>låse=>simbeskyttelse=>skift pin.
> Den har også noget der hedder pin2? Gad vide hvad det er for noget?

Så mangle du bare et godt program til din PC så du kan rediger din
telefonbog samt tage backup af dine sms + meget mere...

http://www.fjsoft.at/en/

Gratis og på Dansk.

--
Venlig Hilsen
Lars Raaby

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 01-11-08 12:11

Lars Raaby skrev:

> Så mangle du bare et godt program til din PC så du kan rediger din
> telefonbog samt tage backup af dine sms + meget mere...
>
> http://www.fjsoft.at/en/

MyPhoneExplorer er Gud!
Hans
www.zofiaoghans.dk