Nokia 6220 fjerne opstart ringetone
Fra : David

Dato : 30-10-08 07:59

Jeg har forgæves prøvet at fjerne stress lyden fra denne mobil når den
tændes. Hvor gør man det ?

Glad for det kun er en arbejdsmobil, ville aldrig selv købe sådan noget
l....

Hilsen
David

Fra : JYH

Dato : 30-10-08 11:38

David wrote:
> Jeg har forgæves prøvet at fjerne stress lyden fra denne mobil når den
> tændes. Hvor gør man det ?

Det er meget nemt:
Menu - Indstillinger - Telefon - Starttone -- vælg Fra

Fra : David

Dato : 30-10-08 13:43

"JYH" <jyh@jyh.jyh> skrev i en meddelelse

> Det er meget nemt:
> Menu - Indstillinger - Telefon - Starttone -- vælg Fra

Tak for hjælpen.

Det virkede.

Er nu helt afslappet.

Mvh David

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 30-10-08 19:10

> Jeg har forgæves prøvet at fjerne stress lyden fra denne mobil når den
> tændes. Hvor gør man det ?

Lader være med at tænde den ?

Mvh Maria

Fra : Kim Schmidt Wind

Dato : 30-10-08 19:38

"Maria Frederiksen" <mf@easyfrag.dk> skrev i meddelelsen

> Lader være med at tænde den ?
>
> Mvh Maria

Doktor doktor det ringer for mine ørere,
Så sluk telefon og pil bluetoothen ud af øret-

Kim

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 30-10-08 21:08

> Doktor doktor det ringer for mine ørere,
> Så sluk telefon og pil bluetoothen ud af øret-

Noget i den stil. Eller mere: Hvad er pointen i at slukke mobilen? Lydløs,
ja, men slukke?

Mvh Maria

Fra : Per

Dato : 31-10-08 06:22

Maria Frederiksen wrote:

> Noget i den stil. Eller mere: Hvad er pointen i at slukke mobilen?
> Lydløs, ja, men slukke?

I kender godt genvejen med at sætte den på lydløs - blot ved at holde #
tasten nede i et par sekunder ikke ?

Jeg var nemlig forbavset over hvor få (af dem jeg kender) der kender til
omhandlende feature.

Mvh. Per

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 31-10-08 20:39

> I kender godt genvejen med at sætte den på lydløs - blot ved at holde #
> tasten nede i et par sekunder ikke ?

Nej, men nu gør jeg. Fikst.

Tak

Mvh Maria