N82 kan ikke skifte ringetone, hvorfor ??
Fra : Jakob Munck

Dato : 29-10-08 11:11

Jeg har lige købt en N82, som virker fint, bortset fra, at jeg ikke kan
skifte ringetone på den, og når den ringer, så afspiller den dels en
tidligere valgt tone, og samtidig siger den på engelsk noget i retning af
"xxx moved". Den afspiller altså to signaler samtidig, og det lyder
forfærdeligt. Jeg har masser af ringetoner liggende på mobilen, og den tone
jeg bruger har jeg valgt ved at afspille den i Playeren og så vælge "Brug
som ringetone". Men det duer altså ikke rigtigt, for - som nævnt - den
afspiller både tonen og en besked om at der ingen tone er ?!

Hvad er der galt?

Jeg burde kunne gå ind i Indstillinger => Generelt => Tilpasning => Toner
og vælge en ny ringetone. Men den viser ikke forskelligde toner jeg kan
vælge mellem, og giver mig kun muligheden at gå på internettet og hente
nogle nye. Men jeg vil bruge de toner, som jeg har allerede i hukommelsen.

Hvordan får jeg telefonen til at forstå, at der ligger masser af ringetoner
i hukommelsen, som den kan vælge mellem? Og hvordan får jeg den til kun at
afspille den valgte tone, og ikke samtidig en fejlmeddelelse om at "tonen er
flyttet"?

Hjælp søges.

v.h.
Jakob

Fra : Jakob Munck

Dato : 29-10-08 12:11

Jeg har fundet ud af, hvordan tonene skiftes. Det sker i "Profiler". Men
stadig afspiller mobilen både den valgte ringetone og en bagved-liggende
engelsk mandestemme, som siger et eller andet.

Hvordan får man den/ham væk?

v.h.
Jakob

Fra : Per H. Nielsen