taletids kort
Fra : jama

Dato : 28-10-08 19:34

En lille diskussion om Taletidskort, og hvem der bruger disse.
Hved ikke om det er den rigtige gruppe til spørgsmålet.
Men jeg og en ven har tit talt om, hvordan politiet kan afsløre terorister
etc., hvis Disse bruger et Taletidskort til deres Mobil tlf., så er der jo
ingen, der ved, hvem der bruger den pågældene Mobiltlf.?
Jeg siger politiet må ha en måde til at finde ud af, hvem der bruger
kortet, han siger det kan De ikke.
mvh.Jama

Fra : Johannes Jørgensen

Dato : 28-10-08 20:36

"jama" <nonspam@mail.com> wrote in message
> [...]
> ingen, der ved, hvem der bruger den pågældene Mobiltlf.?
> Jeg siger politiet må ha en måde til at finde ud af, hvem der bruger

Hej Jama
Din ven har desvære ret.

JJ

Fra : Kim Schmidt Wind

Dato : 29-10-08 04:27

"Johannes Jørgensen" <johs-jspam@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Hej Jama
> Din ven har desvære ret.
>
> JJ

Og dog, de kan sporer hvilken mobiltelefon kort har sat i under en given
handling. Og bliver telefon brugt normalt bagefter med et kort sat i som
ikke er taletidskort så kan de finde vedkommende ad den vej.

Kim

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 29-10-08 06:07

Kim Schmidt Wind skrev:

> Og dog, de kan sporer hvilken mobiltelefon kort har sat i under en given
> handling. Og bliver telefon brugt normalt bagefter med et kort sat i som
> ikke er taletidskort så kan de finde vedkommende ad den vej.

De kan finde frem til hvem der har registreret kort nummer to.
Det er slet ikke det samme som at de kan finde den første bruger
- eller sågar den anden.

Bortset fra at den situation er højst usandsynlig.

--
Bertel

Fra : Chano Andersen

Dato : 29-10-08 07:56

Johannes Jørgensen wrote:
> Hej Jama
> Din ven har desvære ret.

Det kommer an på om det skal være under, eller efter samtalen. Det er
muligt at spore hvor en mobil telefon befinder sig, og dermed kan man jo
bare sende en mand ud og se hvem der bruger den.

Men når samtalen er slut, og telefonen slukket, er der intet at gøre,
hvis folk ellers tænker sig tilpas meget om.

- Chano Andersen.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 29-10-08 10:21

Chano Andersen skrev:

> Men når samtalen er slut, og telefonen slukket, er der intet at gøre,
> hvis folk ellers tænker sig tilpas meget om.

Hvis ikke den kriminelle er kandidat til ADC, så smider han
telefonen væk efter brug - tændt eller slukket er faktisk
ligegyldigt.

ADC = Americas Dummest Criminals.

--
Bertel

Fra : Chano Andersen

Dato : 29-10-08 22:44

Bertel Lund Hansen wrote:

> Hvis ikke den kriminelle er kandidat til ADC, så smider han
> telefonen væk efter brug - tændt eller slukket er faktisk
> ligegyldigt.

Eller man slukker den, hvis man har behov for at fortage et opkald mere
inden for nær fremtid.

Endnu beder så bruger en stjålen telefon..

- Chano Andersen.

Fra : jama

Dato : 03-11-08 21:18

"Chano Andersen" <sunsite@chanoandersen.dk> skrev i en meddelelse

> Eller man slukker den, hvis man har behov for at fortage et opkald mere
> inden for nær fremtid.
>
> Endnu beder så bruger en stjålen telefon..
>
> - Chano Andersen.

Undskyld jeg ikke har takket for svarene før, men det gør jeg hermed nu.
desværre fik jeg ikke ret.
Mvh.jama