SE K660i
Fra : Anders

Dato : 25-10-08 18:01

Hej

Har pt. en SE K660i, som jeg er godt tilfreds med.
Da jeg købte den, fulgte der et M2 kort på 512 MB med.

Har så set på edbpriser.dk, at der findes 4GB kort, vil mobilen kunne køre
med det, fordi i butikken, hvor jeg købte den, sagde de at den kunne køre
med et 2GB kort ?

Fra : Ukendt

Dato : 25-10-08 21:50

"Anders" <anders.forst@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> med det, fordi i butikken, hvor jeg købte den, sagde de at den kunne køre

Der findes også et 8 GB M2 kort, min SEW610i kører fint med det.

Lisbeth

Fra : Anders

Dato : 26-10-08 04:21

"Lisbeth" <Lisbeth.Hemmelig> skrev i en meddelelse

> "Anders" <anders.forst@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Der findes også et 8 GB M2 kort, min SEW610i kører fint med det.
>
> Lisbeth

Det koster nok også en del mere end et 4GB kort.

Fra : Ukendt

Dato : 26-10-08 18:52

> Det koster nok også en del mere end et 4GB kort.

Ja lidt, men det kommer an på hvor du køber. Nu ved jeg ikke hvad du har
tænkt dig at købe for. Et 8 GB koster 310 hos mobiludsalg.dk incl. levering.
Men valget er dit

Lisbeth

Fra : Anders

Dato : 26-10-08 19:18

> [...]
>>

> Ja lidt, men det kommer an på hvor du køber. Nu ved jeg ikke hvad du har
> tænkt dig at købe for. Et 8 GB koster 310 hos mobiludsalg.dk incl.

Mobiludsalg.dk ligger i den dyreste ende for et 8GB kort, de tager 365,- for
kortet, hvor den billigste tager 311,- for det samme kort....

Men så sniger der sig et andet spørgsmål på, kan mobilen i det hele tager
understøtte et så stort kort ?

Fra : Ukendt

Dato : 26-10-08 20:21

> [...]
> for kortet, hvor den billigste tager 311,- for det samme kort....
>
> Men så sniger der sig et andet spørgsmål på, kan mobilen i det hele tager

???
http://www.mobiludsalg.dk/products/productinfo.aspx?ExtProductID=5661

jeg synes at 310 incl. forsendelse er billigt. Det er halv pris af hvad jeg
gav for det i januar. Indtil da havde jeg et 4 GB.
Jeg har ikke haft problemer med kortene i min W610i. Men jeg skal ikke kunne
sige hvordan det forholder sig for din model.
Lisbeth

Fra : Anders

Dato : 26-10-08 20:48

> [...]
> Jeg har ikke haft problemer med kortene i min W610i. Men jeg skal ikke
> kunne sige hvordan det forholder sig for din model.

Jeg fandt min pris på edbpriser.dk - så den har nok ikke været 100%
opdateret....

Men det lyder billigt, og så er der gratis fragt.

Spørgsmålet er om det kan betale sig at købe et, fordi jeg er ved at sælge
den i en anden gruppe - vil godt have en anden mobil...