Skifte front på Nokia 6110 Navigator
Fra : Joeb

Dato : 24-10-08 13:32

Hej gruppe.

Kan man skifte front (den del med glasset) på en Nokia 6110 Navigator.
I Bekræftende fald, hvorhenne gør man dette? Kan man evt. selv bestille og
skifte?

Mvh. JL

Fra : Anders

Dato : 24-10-08 13:51

"Joeb" <Joeb@hot.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kan man skifte front (den del med glasset) på en Nokia 6110 Navigator.
> I Bekræftende fald, hvorhenne gør man dette? Kan man evt. selv bestille

Tror ikke du kan skifte glasset alene, men du kan skifte hele front+bagside
ud.

Hele coveret kan fåes hos bl.a. www.mytrendyphone.dk til 129,- +
forsendelse.

Hvordan du så får din mobil skildt ad ved jeg ikke.

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 26-10-08 08:24

Anders skrev den 24 okt 2008 i

http://www.howardforums.com/showthread.php?threadid=1246287

--
Mvdlh - Arne Lorenzen - dmcn # 626 - dfmc # 183
Info danske nyhedsgrupper: http://usenet.dk

Fra : Joeb

Dato : 26-10-08 13:42

"Arne Lorenzen" <alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> http://www.howardforums.com/showthread.php?threadid=1246287
>
> --
> Mvdlh - Arne Lorenzen - dmcn # 626 - dfmc # 183

Takker så meget - det løste mysteriet

Mvh. JL