Håndværkertelefon
Fra : Annie Ovesen

Dato : 23-10-08 20:47

Hej.

Min mand er murer og har de sidste psr år heft en Nokis
håndværkertelefon, den er nu gået i stykker og han skal nu have en ny
, men den model han har haft indtil nu er udgået. har nogen af jer en
ide om, hvad han så skal købe, som kan tåle fugt og støv.

Mvh
Annie

Fra : [2650]-Adonis

Dato : 23-10-08 23:05

der findes nogle fra sony ericsson mener de hedder R et eller andet, i gamle
dage hed den Sharkfin, men de er vist noget af det mest robuste du kan
finde.

Mvh jesper

Fra : KE Kofod / 7100

Dato : 24-10-08 00:16

> [...]
> , men den model han har haft indtil nu er udgået. har nogen af jer en
> ide om, hvad han så skal købe, som kan tåle fugt og støv.

Hej med dig.

Jeg har den telefon du her søger.

NOKIA 5140i håndværkertelefon.

Jeg har lige haft den sendt ind til opdatering.

Telefonen er 100% teknisk fejlfri! .

Batteri OK.

spamlusk@gmail.com

/KE.

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 24-10-08 13:01

"Annie Ovesen (slet 49MUS)" <annie321@49MUSprivat.dk> skrev i en
meddelelse news:12247916490.685733677085061@dtext.news.tele.dk
> Hej.

Sonim XP1
http://www.youtube.com/watch?v=7bMu-6rdGhI&feature=related
--
ad

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 24-10-08 13:26

http://media.ncom.dk/index.php/video/id=636
http://media.ncom.dk/index.php/video/id=642

--
ad

Fra : Annie Ovesen

Dato : 24-10-08 22:09

Awul Dasfilshabeda <nyhedsgruppe**@**gmail.com> skrev:
> [...]
Tusind tak.

Den vil han kigge på. Nu er problemet så bare at
han rigtig godt kunne tænke sig at se den inden
han køber den.
Kan man gå ind i en butik og købe sådan en og i så
fald hvor ???

MVH Annie

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 25-10-08 11:34

"Annie Ovesen" <annie321@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> han rigtig godt kunne tænke sig at se den inden
> han køber den.
> Kan man gå ind i en butik og købe sådan en og i så

TDC , har at reklameret med den !
--
ad

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 25-10-08 07:21

> [...]
> , men den model han har haft indtil nu er udgået. har nogen af jer en
> ide om, hvad han så skal købe, som kan tåle fugt og støv.

Han har nok brugt Nokia 5140i, som er udgået. Dens afløser er Nokia 5500, og
så vidt jeg ved, er den stadig i handlen. I så fald kan den ses i alle
Sonofon- og TDC-forretninger (måske kun deres erhvervsforretninger).

--
Jeppe Vestergaard, Roskilde