+ og - ved HTC Touch Diamond
Fra : Anders

Dato : 23-10-08 18:01

Går i overvejelser vedr. at købe subj. men vil lige høre jeres meninger om
den først ....

Den koster jo en del.

Fra : co@ch [4130]

Dato : 24-10-08 22:38

ahh det er efterhånden svært at finde +'er.
-'er er der mange af.

Når du modtager et opkald, ja så har du enten sat opkaldet på pause eller
afvist inden du når at få Diamanten op af lommen......der er dog råd for
det, med et 3. parts program

Videresende SMS direkte fra indbakke...Kan ikke lade sig gøre.
SMS'en skal i slettet post inden den kan videresendes.

Du kan ikke vælge at ha' kontakter på SIMkort og i Telefon og så kun se dem
på telefonen.
Hvis du har dem begge steder må du leve med dobbelt kontakter.
Hvis du kun har SIM kontakter kan du ikke katagorisere personer og numre.
Det kan kun lade sig for telefonkontakter.

Der er ikke en funktion der kan vende skærmen ved f.eks TomTom6 Navigator
hvis man ønsker at bruge denne i liggende tilstand.
Det kan dog også løses med 3. parts program.

Når jeg lader min Diamant med lader (og ikke slukket) bliver skærmen totalt
forvansket og ulæselig hvis den har ladet for længe.
Diamanten skal herefter slukkes og tændes igen for at løse problemet.

Der er sikkert flere ulemper...kan dog ikke lige komme på dem.
Har du flere spørgsmål...så skriv her

Bri@n

Fra : Anders

Dato : 24-10-08 04:29

"co@ch [4130]" <coach_fjern_@_dette_lite.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Diamanten skal herefter slukkes og tændes igen for at løse problemet.
>

> Der er sikkert flere ulemper...kan dog ikke lige komme på dem.

Det lader nok til, at jeg skal blive hos SE istedet for ...
Takker for input fra co@ch (4130)

Fra : /Jensen

Dato : 24-10-08 19:42

> [...]
> meddelelse news:a581f$4900eeb4$5b643ec6$5553@news.arrownet.dk...

> Det lader nok til, at jeg skal blive hos SE istedet for ... Takker for

Hej Anders

Jeg synes egentlig ikke Bri@ns indlæg skal stå helt alene.
Der er utvivlsomt delte meninger, men jeg synes personligt det er den bedste
telefon jeg nogensinde har haft. Det er rigtigt at man risikerer at ramme
en "knap" inden man får telefonen op af lommen, men det er nu kun sket for
mig et par gange. Det er også rigtigt at man skal installere et 3. parts
program for at kunne lægge skærmbilledet ned på alle programmer, men det
er et meget simpelt og gratis program.
Problemerne ved opladning har jeg ikke oplevet.
Angående kontakterne, så har jeg alle mine i Hotmail, som automatisk synkroniserer
med telefonen. På den måde skal man kun rette ét sted, og der er ingen risiko
for at miste dem sammen med telefonen. E-mails synkroniseres ligeledes, så
der er det hele også samlet, uanset hvor man læser og skriver mails.
Derudover er den rigtig god som Turbo-3G modem sammen med den bærbare. Skærmen
er så stor, og den medfølgende Opera-browser så god, at www faktisk kan bruges
på telefonen. Du behøver ikke andre navigations-enheder, hvis du f.eks får
Tomtom installeret. Den er god til musik, radioen fungerer super godt, der
kan installeres et utal af 3. parts programmer og jeg kunne blive ved.

Selvfølgelig skal man have en forventning om at komme til at bruge nogle
af de avancerede funktioner, eller er den for dyr, men så mener jeg også
det er et rigtig godt køb.

/Jensen

Fra : anonym

Dato : 10-11-08 23:44

> [...]
> 3. parts program for at kunne lægge skærmbilledet ned på alle programmer,
> men det er et meget simpelt og gratis program.

Jeg synes nu også at Diamond er ret fed. Jeg skulle lige vænne mig til at
skrive sms via touch osv. men nu fungerer det ret godt.

Hvad hedder det 3. parts program til at lægge skærmbilledet ned i alle
programmer ?

Fra : co@ch [4130]

Dato : 10-11-08 23:59

"anonym" <ugyldig_email_adr@ugyldig.> skrev i en meddelelse

> [...]
> skrive sms via touch osv. men nu fungerer det ret godt.
>
> Hvad hedder det 3. parts program til at lægge skærmbilledet ned i alle

SKKV-GSEN
http://www.multicellphone.com/skkv-gsen-auto-rotate-screen-app-for-htc-smartphones/

Bri@n

Fra : Chano Andersen

Dato : 24-10-08 23:21

co@ch [4130] wrote:
> Når jeg lader min Diamant med lader (og ikke slukket) bliver skærmen totalt
> forvansket og ulæselig hvis den har ladet for længe.
> Diamanten skal herefter slukkes og tændes igen for at løse problemet.

Det lyder som om skærmen måske bliver for varm. Er den også varm at
holde på?

- Chano Andersen

Fra : Chano Andersen

Dato : 24-10-08 23:22

Anders wrote:
> Går i overvejelser vedr. at købe subj. men vil lige høre jeres meninger om
> den først ....

Jeg har ikke selv en, men har prøvet den lidt. Den primær årsag til at
jeg ALDRIG kunne finde på at købe den, er dog det fysiske design, det er
umuligt at få den til at ligge fladt på et bord, da den er trekantet.

- Chano Andersen.