Har en W960 radio?
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 23-10-08 10:45

Fra : Anders

Dato : 23-10-08 11:35

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 23-10-08 11:52

Fra : Anders

Dato : 23-10-08 12:10

> Anders skrev:
>
>> Jo Hans, det har den....
>
> Okay, tak
>
> Synes ikke DLG har den længere!?
> --
> Med venlig hilsen
> Hans
> www.zofiaoghans.dk

Nej, den ser ud til at være udsolgt, men der er jo andre forhandlere
også....

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 23-10-08 12:39

Anders skrev:

> Nej, den ser ud til at være udsolgt, men der er jo andre forhandlere
> også....

Ja...

Anmeldelserne er nu ikke helt i top, kan jeg se efterfølgende...

Vil godt ha noget wifi bl.a....
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Anders

Dato : 23-10-08 16:01

> Ja...
>
> Anmeldelserne er nu ikke helt i top, kan jeg se efterfølgende...
>
> Vil godt ha noget wifi bl.a....
> --
> Med venlig hilsen
> Hans
> www.zofiaoghans.dk

Så skal du nok op i noget HTC men de koster....

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 23-10-08 22:58

Anders skrev:

> Så skal du nok op i noget HTC men de koster....

Har haft SE en del år, og vil helst blive ved.
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Anders

Dato : 24-10-08 04:26

> Har haft SE en del år, og vil helst blive ved.
> --
> Med venlig hilsen
> Hans
> www.zofiaoghans.dk

Kan godt følge dig. har selv en K660i, som jeg er godt tilfreds med.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 24-10-08 08:30

Anders skrev:

> Kan godt følge dig. har selv en K660i, som jeg er godt tilfreds med.

Dén er da osse nuttet:

http://mobilsiden.dk/?aId=5831

Har nu foreløbig købt en W800 tilbage som jeg solgte for nogle måneder
siden - vi stod lige og manglede én akut
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Anders

Dato : 24-10-08 11:12

> [...]
>
> Har nu foreløbig købt en W800 tilbage som jeg solgte for nogle måneder
> siden - vi stod lige og manglede én akut

Enig, men jeg skal da have fundet en der kan erstatte min W890i, som jeg
lige har solgt.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 24-10-08 11:22

Anders skrev:

> jeg skal da have fundet en der kan erstatte min W890i, som
> jeg lige har solgt.

Ok
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : PSD

Dato : 23-10-08 18:56

Hej.

> Vil godt ha noget wifi bl.a....

Skal det være S/E, hvad så med en G900 ??

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 23-10-08 22:57

PSD skrev:

> Skal det være S/E, hvad så med en G900 ??

Ser lækker ud:

http://mobilsiden.dk/?aId=6245

Hvad med lydsiden?; har kun haft W-modeller de sidste gange...
Hans
www.zofiaoghans.dk