Problem med at installere Ubuntu 8.10
Fra : -=JF=-

Dato : 31-10-08 22:52

Hej.

Jeg vil prøve Ubuntu men løber ind i et problem under installationen, og
kunne godt bruge lidt hjælp til at komme videre!

Under installationen kommer jeg så langt som til punktet hvor
partiotineringen sker - og ikke længere!
Partiotinerings vinduet er tomt, og efter omkring 4-5 minutter er der
stadig intet sket.

Hvordan kommer jeg videre?

3 måneder gl. Thinkpad T61p, 2 GB ram, 186 GB ledig HD.

Mvh John

Fra : Lars Kongshøj

Dato : 31-10-08 22:59

-=JF=- wrote:
> Under installationen kommer jeg så langt som til punktet hvor
> partiotineringen sker - og ikke længere!
> Partiotinerings vinduet er tomt, og efter omkring 4-5 minutter er der
> stadig intet sket.

Hvordan tomt? Erder ingen mulighed for at oprette en partition?
Er der ingen partition på disken i forvejen?

/Lars

Fra : -=JF=-

Dato : 31-10-08 23:05

Lars Kongshøj skrev:

> Hvordan tomt? Erder ingen mulighed for at oprette en partition?
Tomt på den måde at vinduet er helt tomt, og st mulighederne for at
oprette og ændre partitions er nedtonede.
Eneste aktive knapper er frem, tilbage og fortryd - og et tryk på
frem-knappen giver blot besked om at jeg ikke har valgt en partition -
som der jo ikke er nogen af

> Er der ingen partition på disken i forvejen?
Nej, der er kun den samme partition. Jeg havde fortsået at
Ubuntuinstallationen av mulighed for at oprette en?

Mvh John