AsusEee Garmin Etrex
Fra : Kaj Jørgensen

Dato : 26-10-08 17:26

hvordan med driwer nogen der kan hjælpe

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 26-10-08 17:36

Fra : Kaj Jørgensen

Dato : 26-10-08 18:37

Michael Rasmussen skrev:
> On Sun, 26 Oct 2008 17:26:17 +0100
> Kaj Jørgensen <ehj@privat.dk> wrote:
>
>> hvordan med driwer nogen der kan hjælpe
> Hvad siger Garmin?

Jeg kan ikke finde noget på deres hjemmeside om driver/program til
Linux.Jeg går ud fra at jeg først skal finde et program til navigation
til Linux men måske nogen har det til at køre

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 26-10-08 22:14

On Sun, 26 Oct 2008 18:37:18 +0100, Kaj Jørgensen wrote:

> Jeg kan ikke finde noget på deres hjemmeside om driver/program til
> Linux.Jeg går ud fra at jeg først skal finde et program til navigation
> til Linux men måske nogen har det til at køre

Har du prøvet at JFGI? (Just F*ing Google It)

http://lancej.blogspot.com/2005/10/using-garmin-etrex-vistac-with.html

Ser ud til at hvis det er USB dimsen så skal man bruge et program der
hedder "gpspoint".