MS Windows
briani 27239
Problemer med avi filer
Fra : Kaj

Dato : 27-10-08 20:22

Hej
Håber på lidt hjælp her.

Jeg er begyndt at få problemer når jeg vil spille en avi film.
Så snart jeg klikker på den kommer der beskeden _Explorer har fundet en fejl
og lukker_.
Det er lige meget om jeg sætter VLC player eller WMP til at afspille filmen.

MVH
Kaj

Fra : Bo

Dato : 29-10-08 13:49

On 27 Okt., 21:22, "Kaj" <kkk@kkkkk> wrote:
> [...]
> og lukker_.
> Det er lige meget om jeg sætter VLC player eller WMP til at afspille filmen.

Har du prøvet at lukke MSIE7.0 helt ? Start derefter VLC player,
åbn og find avi-filen og afspil (nu er MSIE lukket) og den skulle
gerne spille. Jeg tror du skulle rydde op på din PC, med eks.
CCleaner . vh Bo

Fra : Kaj

Dato : 30-10-08 21:39

"Bo" <solfranz47@gmail.com> skrev i en meddelelse

[...]

Hej Bo

Tak for svaret.
Fejlen er fundet.
Det var Samsung PC Studio der var skyld i problemet.

Og for at det ikke skal være løgn var det MS der løste gåden
For første gang svarede jeg ja til at sende fejrapporten til MS.
Herefter blev jeg henvist til en side hvor der stod hvad der
forårsagede problemet.

Kaj