MS Windows
briani 27239
fjerne Google Chrome
Fra : Spilopmager

Dato : 27-10-08 10:28

Jeg kan ikke affinstallere Google Chrome. Har forsøgt mig med
Kontrolpanel->programmer og med Google afinstallationsprogram. Men der sker
absolout intet, når jeg trykker på "Fjern program".

???

/Spilopmager

Fra : kk

Dato : 27-10-08 15:26

"Spilopmager" <spilopmager@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Kontrolpanel->programmer og med Google afinstallationsprogram. Men der
> sker absolout intet, når jeg trykker på "Fjern program".

Her: http://www.zsoft.dk/index/software
findes et udmærket, gratis afinstallerings-program, som jeg har brugt til
genstridige afinstallationer. Du kan jo forsøge.
mvh
kk