MS Windows
briani 27239
Kan man låse skrivebordet?
Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 26-10-08 16:27

Kan man rent teknisk forhindre, at dokumenter bliver lagt på skrivebordet -
altså uden at anvende vold?

Fra : Ukendt

Dato : 26-10-08 16:51

3140 Abildgaard wrote:
> Kan man rent teknisk forhindre, at dokumenter bliver lagt på
> skrivebordet - altså uden at anvende vold?

Mener du mappen dokumenter, så ja, højreklik på
den og du kan flytte de.
Mener du dokumenter du downloader/gemmer, så
er det bare et spg. om selv at definere hvor de skal
gemmes.

Fra : J

Dato : 26-10-08 17:08

<Just> skrev i en meddelelse

> Mener du mappen dokumenter, så ja, højreklik på
> den og du kan flytte de.
> Mener du dokumenter du downloader/gemmer, så
> er det bare et spg. om selv at definere hvor de skal
> gemmes.

Hvorfor tror du, der menes mappen Dokumenter, når der spørges til
skrivebordet?

Fra : Anderledes Fjog Rask~

Dato : 26-10-08 19:48

J wrote:
> <Just> skrev i en meddelelse

> Hvorfor tror du, der menes mappen Dokumenter, når der spørges til
> skrivebordet?

Hvorfor tror du dine opkast rager os? Ha!

Fra : Rado

Dato : 26-10-08 23:34

On Sun, 26 Oct 2008 16:27:25 +0100, "3140 Abildgaard"
<FJERNbjorgheim@mail.dk> wrote:

>Kan man rent teknisk forhindre, at dokumenter bliver lagt på skrivebordet -
>altså uden at anvende vold?

Måske den her kan gøre det:

"SecurDesk! LV is the ideal replacement for those who need to prevent
Windows or users from rearranging the desktop, for those who wish to
create their own simpler desktop interface, and for power-users who
want more control over their systems. "

http://www.cursorarts.com/ca_sdlv.html

--
Rado
"The really valuable thing is the Intuition. The intellect

Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 26-10-08 23:54

Rado wrote:

> [...]
> Windows or users from rearranging the desktop, for those who wish to
> create their own simpler desktop interface, and for power-users who

Ja, det ser ikke så tosset ud, den prøver jeg.

Fra : Knagsted

Dato : 27-10-08 13:51

"3140 Abildgaard" <FJERNbjorgheim@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Ja, det ser ikke så tosset ud, den prøver jeg.
>
> --

Fortæl venligst om det virker, tak!
Knag