MS Windows
briani 27239
Servicepak3 WindowsXp
Fra : Arne

Dato : 26-10-08 11:08

Hej !
Jeg har lige opdateret windows XP med servicepack 3 og nu er værkyøjslinjen
" Adresse" forsvundet fra proceslinjen !
Er der nogen der ved , hvordan jeg får den tilbage ? Uden at afinstallere
servicepack3.

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 26-10-08 12:25

"Arne" <arbo@webspeed.dk> skrev :

>Er der nogen der ved , hvordan jeg får den tilbage ? Uden at afinstallere
>servicepack3.

Kan man ikke iflg. tidl. indlæg i gruppen.

MS mener åbentbart, den er overflødig.
--
Kerim

Fra : Lyhn

Dato : 26-10-08 20:55

Kerim Ellentoft wrote:

> Kan man ikke iflg. tidl. indlæg i gruppen.
>
> MS mener åbentbart, den er overflødig.

Endnu et eksempel på at Microsoft skider på sine kunder!

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 26-10-08 21:07

Kerim Ellentoft skrev:

>MS mener åbentbart, den er overflødig.

Så mangler der kun at ryge resten af IE ud af styresystemet, så er den del
af det overflødige væk.

For det kunne vel ikke være pga. alle de retssager med for megen
integrering af IE i styresystemet der har fået dem til at fjerne en
_overflødig_ værktøjslinje

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ole C

Dato : 26-10-08 21:49

Kerim Ellentoft skrev blandt andet:

> Kan man ikke iflg. tidl. indlæg i gruppen.
>
> MS mener åbentbart, den er overflødig.

Mystisk - for på Vista med seneste opdateringer er den til stede.
Man kunne få mistanke om at det er en fejl.....

--
vh
Ole C

Fra : Claus Tersgov

Dato : 27-10-08 13:05

Ole C skrev bl.a.:

> Mystisk - for på Vista med seneste opdateringer er den til stede.
> Man kunne få mistanke om at det er en fejl.....

et er det sikkert. Det er heller ikke længere muligt i XP IE7 at tildele
urls på skrivebordet et nyt ikon. Det får hele tiden explorers
standardikon..

En irriterende fejl, som som efter IE7.

Claus

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 27-10-08 16:40

Claus Tersgov skrev:

>et er det sikkert. Det er heller ikke længere muligt i XP IE7 at tildele
>urls på skrivebordet et nyt ikon. Det får hele tiden explorers
>standardikon..
>
>En irriterende fejl, som som efter IE7.

Det skulle vel ikke være pga. for lille ikon cache
http://www.pctools.com/guides/registry/detail/57/

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Claus Tersgov

Dato : 27-10-08 20:07

Ivan V. Klattrup skrev bl.a.:

> Det skulle vel ikke være pga. for lille ikon cache
> http://www.pctools.com/guides/registry/detail/57/

Det ved jeg ikke, det har jeg ikke undersøgt. Min søster havde fem ikoner
til nogle meget brugte sider, som jeg har sat op fra system32.dll more icons
eller hvad den nu hedder..

Det har fungeret fint i fire år, men så installerede jeg IE7 og alle
ikonerne blev skiftet ud. Efterfølgende var det ikke længere muligt at
ændre disse "html" genvejes ikoner på nogen måde...

Claus

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 29-10-08 18:02

Højreklik genvejen vælg Properties. På Web Document tab'en click på
Change Icon.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 29-10-08 19:08

Jens Peter Karlsen skrev bl.a.:

> Højreklik genvejen vælg Properties. På Web Document tab'en click på
> Change Icon.

Jeg har brugt windows siden version 1.0 !!

Du tror ikke, at det er forsøgt?!

Iøvrigt læs lidt her www.usenet.dk under citatteknik.

Du topposter og det er ikke hensigtsmæssigt...

Claus

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 30-10-08 16:35

Jo, det er netop hensigtsmæssigt at det første man ser er svaret på
det spørgsmål man stillede (eller lige læste).
Det har været diskuteret før så du kan sikkert finde det på google
groups.

Regards Jens Peter Karlsen.

On Wed, 29 Oct 2008 19:08:15 +0100, "Claus Tersgov"

Fra : Arne

Dato : 26-10-08 13:55

OK- Tak for svaret !
Irriterende !