Trafik på port 1433
Fra : Snedker

Dato : 01-11-08 16:34

Jeg har en SQL-Server, der lytter efter trafik på port 1433. Et eller
andet sted ude i verden står en klient, som forespørger på min SQL-
server.

Klientens udgående port, når den skal kontakte min SQL-Server - er det
også port 1433? Eller kan det være alt muligt andet?

mvh
Morten Snedker

Fra : Jesper Lund

Dato : 02-11-08 01:54

Snedker wrote:

> Klientens udgående port, når den skal kontakte min SQL-Server - er det
> også port 1433? Eller kan det være alt muligt andet?

Alt muligt.

--
Jesper Lund

Fra : Stig Johansen

Dato : 03-11-08 02:04

Jesper Lund wrote:

> Alt muligt.

Jeg synes det er lidt uklart hvad Morten spørger efter ('udgående port').
Local/source port på klienten kan være alt muligt.
Men hvis han mener 'hvilken port skal åbnes for udgående trafik hos
klienten', så er det 1433.

Stig Johansen