Webmail
Fra : Anders Wegge Keller

Dato : 04-11-08 10:30

Jeg skal have sat webmail op til en foreningsbestyrelse. Indtil
videre har jeg kigget på squirrelmail, roundcube og ilohamail, men de
har alle tre vist sig at dumpe i større eller mindre grad, når jeg
skal have opfyyldt nedenstående krav:

* Fælles adressebog
* Adressegrupper
* Flere identiteter til enkelte brugere (Egen inbox + fælles)
* HÃ¥ndtering af HTML mail
* Et anstændigt udseende

Jeg kender Google apps, men jeg vil heslt ikke gå den vej, før jeg
har udtømt mulighederne totalt, så jeg vil lige høre om der findes
andre muligheder end de ovennævnte, der opfylder i alt fald de første
tre krav.

--
/Wegge

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 04-11-08 14:19

http://www.squirrelmail.org/plugin_view.php?id=109 ?

http://www.squirrelmail.org/plugin_view.php?id=267 ?

> * Flere identiteter til enkelte brugere (Egen inbox + fælles)

Kunne klares med noget aliasing.

http://www.squirrelmail.org/plugin_view.php?id=209
http://www.squirrelmail.org/plugin_view.php?id=55

> * Et anstændigt udseende

Definér.

Jesper Poulsen

Fra : Anders Wegge Keller

Dato : 04-11-08 15:11

Jesper Poulsen <nospam@ingensteder.dk> writes:

> http://www.squirrelmail.org/plugin_view.php?id=267 ?

Jeg kunne ikke få den til at virke på den måde jeg ville have den
til.

> Kunne klares med noget aliasing.

Ja, det ved jeg. Jeg er bare ikke ret glad for den løsning. Det er
det mindste af mine problemer.

> http://www.squirrelmail.org/plugin_view.php?id=55

Den virker ikke til mit formål. Det skal være transperant for
brugeren.

> Definér.

Roundcube. Jeg kan sagtens gå på kompromis med det, men squirrelmail
løser ikke mine problemer, heller ikke med de plugins du foreslår. Jeg
har været igennem dem, uden at kunne få det til at virke som jeg ville
have det til.

Hvis ikke roundvube var gået i den anden grøft, og havde brugt så
meget krudt på det lækre grafiske look, og havde et plugin-API, ville
det helt klart være den der havde vundet.

--
/Wegge