Port Forward, virker ikke.
Fra : Klaus G.

Dato : 26-10-08 20:46

Hej.

Jeg har en Linksys WRT54G v3.1 med følgene firmware:
v4.71.1, Hyperwrt 2.1b1 + Thibor15c

Altså en hacked firmware af en art.

Mit problem er så, at jeg gerne vil forwarde nogle porte, så jeg f.eks. kan
lave en server i spillet CoD4. Nemt nok, tænkte jeg. Det er jo bare ind og
skrive port start/slut, vælge TCP/UDP/BOTH, den LAN ip det er til og så
sætte flueben i "Enable". Men nej, der er ikke hul igennem, så der må sidde
en prop et andet sted?

Så mit spørgsmål er, findes der et program som kan se hvor det er at det går
galt henne?

Jeg mistænker lidt routeren for at være defekt. For min Torrent Port 49999,
den virker fint på begge mine computere. Men den er altså kun forwardet til
IP 192.168.1.125 og ikke andre.

Har i nogle idéer?

Min udbyder er MidtVestBredbånd og det er kun et modem de har leveret, så
vidt jeg er orienteret. Og tror ikke der sidder nogen form for firewall i
den, for så ville mit Torrent jo ikke få hul igennem, plus min FTP server
køre fint.

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Ukendt

Dato : 26-10-08 21:13

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> den, for så ville mit Torrent jo ikke få hul igennem, plus min FTP server

Hej Klaus

Du skal vel også lave en firewall regel også ?

mvh
Peter

Fra : Klaus G.

Dato : 26-10-08 21:45

> Du skal vel også lave en firewall regel også ?
Du tænker på windows? Havde jeg gjort.

Anyway, det viste sig at der skulle en genstart til af routeren. Det var ikk
nok med en alm. reboot gennem webinterfaced, men strømmen skulle helt fra.
Så blev jeg jo det klogere :)

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery