Regler for 'invalidebil' ? ?
Fra : eh

Dato : 24-07-01 22:37

Jeg er ny på denne gruppe, men håber der er nogen som kan fortælle mig, hvor
jeg kan finde regler for tildeling af bil/nedsat registreringsafgift/ etc.
Min kone er kørestolsbruger, og jeg kører hende hvor hun skal hen.
Erling

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 24-07-01 22:54

eh skrev:

>Jeg er ny på denne gruppe,

Velkommen Erling.

>men håber der er nogen som kan fortælle mig, hvor
>jeg kan finde regler for tildeling af bil/nedsat registreringsafgift/ etc.

Et godt sted at starte er http://www.handiinfo.dk/
der findes det meste og links til resten.
Redaktøren - Lotte - sidder også i kørestol og har invalidebil.

Og så er du selvfølgelig velkommen til at spørge om mere her i
gruppen. Nogen er jo nok på ferie lige nu, men ekspertisen dukker op,
hvis du er lidt tålmodig.
--
Kaj Svenningsen (Behandl dig selv som du vil behandles af andre)

www.kajsvenningsen.dk/

Fra : strid

Dato : 25-07-01 08:40

Der ligger også alle regler og ating på www.ptu.dk

Det er der jeg har kikket da jeg skal have min bil om 2 mdr.

Astrid