Ventet et halvt år på opgradering hos
Fra : Jesper Holck

Dato : 24-10-08 19:49

I april 2008 fik jeg et brev om, at mit abonnement hos Tele2 ville blive
flyttet til Cybercity og ved samme lejlighed opgraderet fra 3 til 20
Mbit. De skrev også at jeg i løbet af 3 uger ville få besked om den
præcise dato. Siden har ikke hørt noget!

Er det kun mig - eller er der andre, der har været ude for noget
tilsvarende?

Jesper

Fra : kan@ikke.bruges

Dato : 24-10-08 22:36

--
Jeg er også tidligere tidligere Tele2 kunde. Jeg har flere gange talt
med CC's kundeservice, for at blive enig om de nye betingelser. Alt

Du bør tage kontakt til CC, og høre hvor sagen hænger fast.

Mvh Jens.

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 25-10-08 15:50

> Har kun problemer med deres newsservere, der fungerede fint medens jeg
> var hos Tele2.

Brug: newsbin.cybercity.dk - der er problemer med news.cybercity.dk og det
er tilfældigt det falder sammen med dit skift.

--
Michael Kjærsgård
//Gratis billedhosting: http://imageshack.dk

Fra : esj

Dato : 25-10-08 17:03

Er der ikke andre der har problemer med Cybercity News jeg ikke kunne hente
noget i 14dage Cybercity siger der kun kan være 400brugere af gangen.

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 26-10-08 12:28

> Er der ikke andre der har problemer med Cybercity News jeg ikke kunne
> hente noget i 14dage

Brug newsbin.cybercity.dk i stedet :)

Fra : Ukendt

Dato : 31-10-08 09:55

On Sun, 26 Oct 2008 12:28:22 +0100, "Michael Kjærsgård"
<mk@vindenand.dk> wrote:

>Brug newsbin.cybercity.dk i stedet :)

newsbin.cybercity.dk virker ikke hos mi,. news.cybercity.dk bliver
ikke opdateret. Har søgt på CC's hjemmeside uden at finde oplysninger.
mvh Jens.

Fra : Hans

Dato : 31-10-08 17:22

<--------->
> newsbin.cybercity.dk virker ikke hos mi,. news.cybercity.dk bliver
> ikke opdateret. Har søgt på CC's hjemmeside uden at finde oplysninger.
> mvh Jens.
<----------->
Det er fordi de har haft brand i deres server rum.. engang i foråret...
de kommer med dårlige undskyldninger i stedet for at fortælle sandheden,
de er åbenbart helt ligeglade med deres kunder og mener ikke de skal
leverer usernet.. det havde bare været en rigtig god ide at fortælle os det
i stedet for at lyve.. jeg er tdc kunde i dag, magter ikke cybercity mere

http://www.computerworld.dk/art/45409?a=rss&i=0

Cybercity rykker stikket ud på usenet efter brand
http://www.computerworld.dk/art/45603?a=virksomhedsprofil&i=204

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 01-11-08 13:52

> newsbin.cybercity.dk virker ikke hos mi,.

Hvad sker der når du forsøger at bruge den? Jeg bruger den dagligt, dette
indlæg er postet via. den og den kører generelt meget stabilt

Fra : Ukendt

Dato : 03-11-08 21:26

On Sat, 1 Nov 2008 13:52:15 +0100, "Michael Kjærsgård"
<mk@vindenand.dk> wrote:

>Hvad sker der når du forsøger at bruge den? Jeg bruger den dagligt, dette
>indlæg er postet via. den og den kører generelt meget stabilt

Ja det var også mit indtryk de første dage efter at jeg kom på
Cybercity. Men nu får jeg "No response from server".
Jeg er overflyttet fra Tele2.
Jeg bruger Forte Agent, altså ingen af de Outlookopsætninger som CC
beskriver. Men det burde ikke betyde noget for Usenet. Dette er
skrevet via Sunsite.
Mvh Jens.

Fra : Finn Toftlund

Dato : 25-10-08 22:18

Det sidste Cybercity er kommet med i brev(papir) fra denne uge, er en
opgradering for mit vedkommende fra 4MB til 8MB til samme pris, senest 1.dec

2008

Finn

Fra : Jesper Holck

Dato : 30-10-08 22:30

Tak for mange gode svar - nu har Cybercity lovet mig en opgradering i
slutningen af november.

Jesper