Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Internet Explorer kører laangsomt
Fra : Steffen

Dato : 26-10-08 16:49

Jeg har IE 7.0, Norton Internet Security og XP Home.
Der går meget tit lang tid, fra jeg har klikket på et link og til at siden
så pludselig vises. Sådan synes jeg ikke, IE har været før. Hvordan kan jeg
speede det op?
Stefen

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 26-10-08 19:54

Steffen wrote:

> [...]
> så pludselig vises. Sådan synes jeg ikke, IE har været før. Hvordan kan jeg

Slet Norton Internet Security

Jesper Poulsen

Fra : Steffen

Dato : 27-10-08 06:43

Jeg har tænkt på at frakoble firewall-delen af NIC og i stedet anvende
Windows egen firewall. Vil dette speede det op?
Steffen