Dansk importør af Seasonic PSU'er?
Fra : Mureren

Dato : 31-10-08 19:44

Hej.

Er der nogen her der ved hvem den dansk importør af Seasonic PSU'er er?
Min SS-500HT er gået i udu (den spytter kun 2,9V ud på +5V udgangene).
Den er købt hos SHG.dk i januar 2006, men de er jo desværre gået konkurs, og
har ikke overtaget forpligtelserne med garanti i det nye firma.
Jeg mener Seasonic giver 3 års garanti på deres produkter, derfor vil jeg
gerne sende en mail til importøren.

Mvh.
Mureren

Fra : Infinity

Dato : 31-10-08 22:25

Mureren wrote:
> [...]
> konkurs, og har ikke overtaget forpligtelserne med garanti i det nye
> firma. Jeg mener Seasonic giver 3 års garanti på deres produkter, derfor

Der er muligvis flere importører, prøv at spørge nogen af de mere seriøse
forhandlere fx ProConsult,. MM Vision eller ProShop (der nu ejer Shg)

--
/Infinity