ASP Og Poll submit problem
Fra : Seph

Dato : 24-07-01 22:10

Jeg har en side www.dayofdefeat.dk, og pollen skal åbne i et nyt
vindue når man trykker STEM som det gør når man trykker Oversigt,
men problemet er at når man trykker stem så er "target="new""
altså ikke hvad jeg vil bruge, jeg VIL have det til at åbne i et
nyt vindue der er lille og som jeg vil have det, det kan nemlig
kun (efter min erfarring) laves med javascript window.open
... såå.. hvordan kan jeg (dynamisk) sende folk hen til en side
der åbner med width og height som jeg specificerer..

- Pædagoiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-07-01 01:36

Tue, 24 Jul 2001 21:09:58 +0000 (UTC), skrev Seph
<dev@dayofdefeat.dk>:

> [...]
>vindue når man trykker STEM som det gør når man trykker Oversigt,
>men problemet er at når man trykker stem så er "target="new""

Prøv at kig på
<http://home13.inet.tele.dk/smedpark/webhjaelp/popup/popup.htm>,
der er et hav af popupvinduer, der må være noget du kan bruge.

Du skal blot bruge vis kilde for at se koderne.

Blot til orientering, der er ikke noget, der hedder target="new",
når du vil have et link til at åbne i et ny vindue, så skal, hvis
det skal være korrekt, bruge target="_blank".

New vil ganske vist i de fleste tilfælde give samme resultat, men
det ville f.eks. target="_sutsko" også gøre.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/