Skyline trådløst - any good?
Fra : Mikkel Mikkelsen

Dato : 22-10-08 17:50

I midtjylland breder Skyline sig med trådløst internet, IP-telefoni m.m.
Højeste hastighed på 4.096 kan jeg godt leve med, hvis eller det er en
stabil hastighed og forbindelse. Skyline har fået entreprisen på at dække
Region Midtjylland 100% (http://www.skyline.dk).

Nogen der har erfaringer med selskabet, dets produkter og service?
--
/ Mikkel

Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 22-10-08 19:55

Mikkel Mikkelsen <mikkel@mikkelserver.invalid> wrote in

> [...]
> Højeste hastighed på 4.096 kan jeg godt leve med, hvis eller det er en
> stabil hastighed og forbindelse. Skyline har fået entreprisen på at dække

Hele landet i løbet af 3 år, siger de.

> Nogen der har erfaringer med selskabet, dets produkter og service?

Ja, jeg har IP-telefon i sommerhuset fra Skyline via en gammeldags ADSL
linie. Den virker upåklageligt, men den har een stor ulempe:

Opkaldsforsøg afbrydes efter 28 sekunder - og det er fast, kan ikke ændres.
Det er for kort tid når man går rundt i haven og lige skal smide det man
har i hænderne.

Deres kundeservice via telefon er hurtig, venlig og kompetent.

Mvh. NKJensen

Fra : Jens

Dato : 23-10-08 14:33

"Mikkel Mikkelsen" <mikkel@mikkelserver.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
> Region Midtjylland 100% (http://www.skyline.dk).
>
> Nogen der har erfaringer med selskabet, dets produkter og service?

Hej Mikkel,

Min søster, som bor ca. 15 km udenfor Randers har ELRO Skyline Internet og
IP-telefoni.
Det fungerer rigtigt godt og hun er glad for hastigheden og besparelsen
ifht. ADSL + fastnettelefoni.

Hun har en 4 Mbit/s forbindelse og den kører ganske stabilt.
Hvis hun skulle have ADSL kunne hun max. få 512/128 Kbit/s pga. at hun bor
for langt væk fra centralen.

Jens