Danske Bank og Ubuntu8.10/NoScript1.8.3.3
Fra : Thomas Jensen

Dato : 21-10-08 16:39

Jeg opgraderede Ubuntu 8.04 til 8.10 for et stykke tid siden, og da jeg
senere skulle tjekke min netbank, frøs Firefox (3.0.3) da jeg forsøgte at
logge ind. Efter at have rodet lidt med det, fandt jeg ud af at det
virkede, hvis jeg afinstallerede noscript. Det er ikke nok bare at
tillade scripts eller whiteliste Danske Bank - NoScript skal helt
afinstalleres (eller deaktiveres i oversigten over tilføjelser).

Men det kan jo bare ikke passe! Selvfølgelig kan man deaktivere det der
forårsager problemet eller whiteliste et eller andet. Når det ikke er nok
bare at tillade at scripts bliver afviklet, så kunne det tyde på at
NoScript alligevel blokerer for et eller andet. Spørgsmålet er bare hvad
det er...

Er der nogen der har et bud på hvad der er problemet og en evt. løsning?

--
Thomas Jensen, Horsens