Grimme hunde
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 20-10-08 17:07

Hej

Efter at have set et klip af ulvehunden Happy i labyrinten og en
borzoi siddende udenfor og se lidt fortabt ud synes jeg det kunne være
sjovt at høre jeres top-3-5-10 over grimme hunderacer. Og jeg lover at
jeg ikke bliver mopset over at se en newf på listen. :)

I uprioriteret rækkefølge:

Whippet - http://dogtime.com/images/breeds/large/whippet.jpg
Chinese crested -
http://www.kennels.co.uk/images/LishintoChineseCrested.jpg
Peruvian hairless -
http://i110.photobucket.com/albums/n114/corsiphoto/275662.jpg
Mops - http://www.jenkspugs.com/pugs1766/pug1.JPG
Bull Terrier -
http://www.dogsindepth.com/terrier_dog_breeds/images/bull_terrier_h03.jpg

Mvh Trine

Stor brugskunstforretning med fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde

Fra : Tove Krieger

Dato : 20-10-08 17:34

In news:ubpxfp7wv.fsf@trinekc.dk,
Trine Kornum Christiansen <news@trinekc.dk> typed:
> [...]
> sjovt at høre jeres top-3-5-10 over grimme hunderacer. Og jeg lover at
> jeg ikke bliver mopset over at se en newf på listen. :)

Mig kan man nok ikke regne med for det bliver for mit vedkommende uhyre
nemt.

Jeg kan ikke finde en hunderace jeg synes er grim. De er alle charmerende på
hver deres måde, og så er det jo også meget det indre det kommer an på.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 20-10-08 17:49

"Tove Krieger" <minimiv@privat.dk> writes:

> Jeg kan ikke finde en hunderace jeg synes er grim. De er alle
> charmerende på hver deres måde, og så er det jo også meget det indre
> det kommer an på.

Ork, jeg kan også sagtens synes at en hund er charmerende, men grim.
Faktisk synes jeg at Siri er noget mere charmerende end hun er køn. :)

Fra : Tove Krieger

Dato : 20-10-08 18:21

In news:u7i83p5yn.fsf@trinekc.dk,
> [...]
>
> Ork, jeg kan også sagtens synes at en hund er charmerende, men grim.
> Faktisk synes jeg at Siri er noget mere charmerende end hun er køn. :)

Jeg tror du skal en tur til optikeren.

Fra : battlefields

Dato : 20-10-08 18:48

> [...]
> sjovt at høre jeres top-3-5-10 over grimme hunderacer. Og jeg lover at
> jeg ikke bliver mopset over at se en newf på listen. :)

Men hvor har du så sat Borzoi´en?
Jeg synes bestemt ikke at Mynder er grimme, de er da tværtimod meget
elegante.
Men jeg synes nok som Tove: det er sindet det kommer an på.
Hilsen Vibeke, der har 2 "grimme" Labradors.

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 20-10-08 18:53

"battlefields" <battlefield@mail1.stofanet.dk> writes:

> Men hvor har du så sat Borzoi´en?

Borzoien er grim, men de andre er grimmere. :) Jeg tror det er fordi
borzoien har pelsen til at skjule kropsbygningen. Jeg er ikke til
spinkle hunde, der ser ud som om de vælter, bare fordi man giver dem
et kærligt dask.

> Men jeg synes nok som Tove: det er sindet det kommer an på.

Det er jeg helt enig i. Newfens sind er perfekt til mig, men den næste
bliver desværre ikke en newf. Der er for meget pelspleje.

> Hilsen Vibeke, der har 2 "grimme" Labradors.

Jeg tror endnu ikke jeg har set en grim lab.

Fra : Kim Christensen

Dato : 20-10-08 12:09

Trine Kornum Christiansen skrev:

> [...]
> borzoien har pelsen til at skjule kropsbygningen. Jeg er ikke til
> spinkle hunde, der ser ud som om de v�lter, bare fordi man giver dem

Jamen Stakkels-Jaroff vælter ikke fordi man giver ham et kærligt
klask. Han falder død til jorden!

> Jeg tror endnu ikke jeg har set en grim lab.

Jeg har set en kugleformet lab. Den var nu ikke specielt køn.

Hilsen Kim

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 20-10-08 19:58

Kim Christensen <SLETTESnemoris@yahoo.com> writes:

> Jamen Stakkels-Jaroff vælter ikke fordi man giver ham et kærligt
> klask. Han falder død til jorden!

Hvad er historien bag navnet?

> Jeg har set en kugleformet lab. Den var nu ikke specielt køn.

Nej, fede hunde er ikke kønne. Det er simpelthen synd, når ejeren ikke
magter at sørge for at hunden har det godt. Og en overvægtig hund har
det ikke godt.

Fra : Tove Krieger

Dato : 20-10-08 21:27

In news:48fcc3cf$0$15006$ba624c82@nntp02.dk.telia.net,
battlefields <battlefield@mail1.stofanet.dk> typed:

> Hilsen Vibeke, der har 2 "grimme" Labradors.

Hej Vibeke.

Du skriver 2 labradors !! Havde du ikke tre ? Det er måske Aron der ikke er
mere ?

Fra : Winther

Dato : 21-10-08 07:15

Det grimmeste jeg har set i længe er en malle der var så kortbenet at den
lignede en gris bagfra. Så kan den være nok så dygtig, det andet fyldte
mere....
--

Vh. Winther

Al magt til tæverne, ned med sjatpisserne
http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=16463&ipc=61734

Fra : ager

Dato : 22-10-08 14:15

"Winther" <nobody@home.dk> skrev i meddelelsen
> Det grimmeste jeg har set i længe er en malle der var så kortbenet at den
> lignede en gris bagfra. Så kan den være nok så dygtig, det andet fyldte
> mere....
> --

Jeg har så set en tilsvarende schæfer, med aaaaaaaaaaalt for korte ben,
overvægtig var den også..fårrrk den var grim.
en mops er da også ekstremt grim, den er så grim at jeg ikke engang synes
den er charmerende.
en schipperke er heller ikke for køn
en bedlington terrier er da også et værre kiks..

til gengæld er sådan en som den eng. bulldog da afsindig charmerende, selvom
den næppe kommer ind under kategorien yndefuld..LOL..

Mvh. Marie

Fra : jopa

Dato : 22-10-08 22:30

"ager" <big@city.dk> skrev

> Jeg har så set en tilsvarende schæfer, med aaaaaaaaaaalt for korte ben,
> overvægtig var den også..fårrrk den var grim.

Er det min ?
Mener kun det er bagbenene der er for korte.
Men overvægtig ja da

--
Mvh. John
http://jp-web.dk

Fra : battlefields

Dato : 21-10-08 13:55

"Tove Krieger" <minimiv@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Vibeke.
>
> Du skriver 2 labradors !! Havde du ikke tre ? Det er måske Aron der ikke
er
> mere ?

Hej Tove
Nej nej, Aron lever skam i bedste velgående, han tror stadig han er en hvalp
trods sine 10½ år, men man kan jo sige, at jeg har to grimme Labradors og så
Aron, for han er bestemt ikke grim. Men egentlig var det nu en slåfejl
Hverken Cato på 7 år eller Jet på 2 er udstillingshunde, men dygtige er de
begge to
Hilsen Vibeke

Fra : Tove Krieger

Dato : 21-10-08 14:09

In news:48fdd0d0$0$15014$ba624c82@nntp02.dk.telia.net,
> [...]
> det nu en slåfejl Hverken Cato på 7 år eller Jet på 2 er
> udstillingshunde, men dygtige er de begge to

Åh, gudskelov. Jeg troede lige....... De er skam rigtig smukke alle tre.
Jeg har dem jo i mit album som du ved.

Jeg kan endnu huske den dag hvor lille Jet som hvalp kom fra Skotland, og
din mand var på vej hjem fra lufthavnen med ham. Det var et herrens vejr, og
du gik og ventede utålmodigt, men ventetiden var jo det hele værd.

Fra : battlefields

Dato : 21-10-08 14:19

> [...]

og
> du gik og ventede utålmodigt, men ventetiden var jo det hele værd.

Ja, det har da ret i, vejret var frygteligt, især da de skulle over broen,
men hjem kom de da. Jet kom i øvrigt fra Irland og ikke Skotland
Hilsen Vibeke

Fra : Tove Krieger

Dato : 21-10-08 14:29

In news:48fdcbc3$0$11583$ba624c82@nntp06.dk.telia.net,
> [...]
> Ja, det har da ret i, vejret var frygteligt, især da de skulle over
> broen, men hjem kom de da. Jet kom i øvrigt fra Irland og ikke

Avs ! Jeg ville skam ikke fornærme irerne, men de er jo næsten naboer.

Fra : battlefields

Dato : 21-10-08 14:41

> Avs ! Jeg ville skam ikke fornærme irerne, men de er jo næsten
naboer.

Hejsa

Jet står lige her og siger, at det er OK, han føler sig alligevel ikke som
irer mere, men som dansker
Rejsen hjem har han vist glemt, heldigvis.
Hilsen Vibeke

Fra : Leyna

Dato : 21-10-08 11:02

On Mon, 20 Oct 2008 18:07:12 +0200, Trine Kornum Christiansen
<news@trinekc.dk> wrote:

>I uprioriteret rækkefølge:

> [...]

Jeg er i bund og grund meget enig med dig i dine valg. Dog synes jeg
osse at den engelske bulldog er herregrim.

Og så har jeg det osse sådan at jeg er totalt ligeglad med hvordan
hunden ser ud, bare den er en glad og veltilpasset hund. Det gør dem
altid lidt kønnere. Måske derfor jeg i sin tid faldt totalt for
den gladeste og rareste Pittbull. Kors, den var hæslig, men hold da op
hvor var den skøn.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk