MS Windows
briani 27239
xp på usb stick
Fra : John michael

Dato : 20-10-08 20:00

Hej ng

Jeg sidder lige med en udfordring. Jeg vil gerne installere mit win XP på en
usb stick. (Dette er for, at få en støjsvag pc, uden HDD) Men jeg kan ikke
få det til at virke. Er der nogen som har erfaringer inden for dette? eller
gode råd?

vh john

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 21-10-08 03:59

Ikke muligt. Du kan ikke installere Windows på en "removable device".

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Ole C

Dato : 21-10-08 06:28

Jens Peter Karlsen skrev blandt andet:

> Ikke muligt. Du kan ikke installere Windows på en "removable device".

Sludder.
http://www.ngine.de/article/id/8
http://www.tomshardware.com/reviews/windows-pocket,1113.html

--