fejl ved validering af html fil med javasc~
Fra : ScooterGrisen

Dato : 20-10-08 06:03

Jeg har prøvet og validere en html side med følgende javascript

<script type="text/javascript">
visyoutube("","vO9FdgFRWaM");
</script>

koden er placeret i <body> delen og jeg få fejl ved validering hvad
enten det er med strict, loose eller frameset.

sjovt nok får jeg ikke fejl på følgende kode:

<script type="text/javascript">
visforbrugtabel();
</script>

Fra : Martin Ploug

Dato : 20-10-08 19:05

"ScooterGrisen" <fedblindkat@yahoo.dk> skrev i meddelelsen
[...]

Hej

Kan du ikke skrive lidt mere om, hvilke fejl validatoren skriver
der er - og gerne skrive, hvilke adresse siden ligger på?
Der kan være noget med at noget skal være i citationstegn i
stedet for gåseøjne, noget du ikke har afsluttet rigtigt osv.

Det er noget nemmere, hvis vi har lidt mere at gå efter.

Mvh. Martin