Hvordan får man N95 til at huske wlan-nøgl~
Fra : benny.andersen@post2~

Dato : 19-10-08 07:24

Når jeg går på mit trådløse netværk med min Nokia N95 skal jeg hver
gang jeg etablerer forbindelse skrive adgangskoden for at logge på
netværket.
Er det ikke muligt at få N95 til at gemme/huske adgangskoden, så den
ikke skal skrives ind hver gang? -
Hvis jow - hvordan gør man???

Mvh BA

Fra : Per

Dato : 19-10-08 15:55

benny.andersen@post2.tele.dk wrote:
> [...]
> netværket.
> Er det ikke muligt at få N95 til at gemme/huske adgangskoden, så den

Jeg tror du gør det forkert.

Når du første gang har logget dig på dit net så skal den kunne huske nøglen
selv.

Istedet for at søge efter Wlan, når du åbner browseren eller program - så
scroll ned og find dit netværk og log dig på ad den vej - så burde du ikke
skulle skrive koden igen.

Mvh. Per

Fra : benny.andersen@post2~

Dato : 19-10-08 13:19

On 19 Okt., 16:55, "Per" <mes...@hotmail.com> wrote:

> [...]
> scroll ned og find dit netværk og log dig på ad den vej - så burde du ikke

Ja jeg tror du har ret Per. Jeg har vist fået det sat op så den søger
efter det netværk den allerede kender, og så trorN95 jo at den har
fundet et nyt!
Tak for hjælpen! Jeg mener at det virker rigtigt nu!

Mvh Benny

Fra : Jørgen

Dato : 19-10-08 22:41

> [...]
> scroll ned og find dit netværk og log dig på ad den vej - så burde du ikke

I min 8GB har jeg konfigureret forbindelsen og sat til at spørge hver gang
hvilken forbindelse der skal bruges. Den husker kode til WLAN så.