kode brydnings software
Fra : pbc

Dato : 19-10-08 11:37

Hej alle

Jeg er nogle gange, i min fritid spejder leder, og ligge fortiden har
vi om koder og morse og sådan noget, jeg kunne god tænke mig et gratis
program, til at bryde lette- middel svære koder, altså man skriver
koden og den skriver hvad den rigtige tekts er, man skal ikke kenne
nøglen (hvilken type kode det er ) fx. skriver men "20 9 4" skal den
skrive "tid" da dette er en cæser kode a=1 b=2 osv. håber i kan hjælpe
mig.

Patrick

Fra : Ukendt

Dato : 19-10-08 18:55

pbc wrote:
> [...]
> nøglen (hvilken type kode det er ) fx. skriver men "20 9 4" skal den
> skrive "tid" da dette er en cæser kode a=1 b=2 osv. håber i kan hjælpe

prøv news:dk.fritid.hamradio