Pc Suite
Fra : tr

Dato : 18-10-08 16:43

Hej....
Hvordan kan jeg i Pc Suite indstille det til, at overføre fra pc til
telefon? Det gør det første gang, men jeg har brug for at gøre det igen.

MVh tr

Fra : Jørgen

Dato : 18-10-08 17:34

tr skrev:
> Hej....
> Hvordan kan jeg i Pc Suite indstille det til, at overføre fra pc til
> telefon? Det gør det første gang, men jeg har brug for at gøre det igen.
>
> MVh tr

indstillinger
5x næste
avanceret faneblad konfliktløsning og retning

fra
Jørgen

Fra : tr

Dato : 18-10-08 19:05

"Jørgen" <frieri@os.dk> skrev i en meddelelse

> indstillinger
> 5x næste
> avanceret faneblad konfliktløsning og retning

> [...]
Hej... tak for hjælpen, men hvor? Pc Suite kan jeg ikke komme så langt i
indstillinger.
Mvh tr

Fra : tr

Dato : 18-10-08 19:35

"tr" <titris@aab-net.dk> skrev i en meddelelse

> "Jørgen" <frieri@os.dk> skrev i en meddelelse

> Hej... tak for hjælpen, men hvor? Pc Suite kan jeg ikke komme så langt i
> indstillinger.
> Mvh tr

Har fundet ud af det, tak for hjælpen og go' weekend
Mvh tr